شناسهٔ خبر: 30013652 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

خبر/

مرشد آذربایجان شرقی، قهرمان کشور شد

نصر: محمدحسن شاهمیر، مرشد آذربایجان شرقی، قهرمان مرشدی امید کشور شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، رقابت‌های دوازده‌گانه انفرادی (میانداری) و هنر مرشدی قهرمانی کشور در بوشهر در رده‌های سنی جوانان، امید و بزرگسالان و در اوزان 80-، 80+، 90- و 90+ کیلوگرم در استان بوشهر در حال پیگیری است.
این رقابت‌ها از صبح روز شنبه (24 آذرماه) همزمان با ایام ولادت حضرت عبدالعظیم (ع) با عنوان جام چهلمین فجر در آستانه بزرگداشت چهلمین سالگرد پایداری جمهوی اسلامی ایران در سالن والفجر واقع در مجموعه ورزشی شهید بهشتی بوشهر آغاز شده است.
بر همین اساس، محمدحسن شاهمیر از استان آذربایجان شرقی با 155 امتیاز ضمن پیشی گرفتن از دیگر رقبای خود، قهرمان این دوره از پیکارهای رشته مرشدی امید کشور شد.
گفتنی است؛ رضا اکبری شهربندی(مازندران)، مهدی ناظرحضرتی (اصفهان) و محمدامین محمدی (مرکزی) به ترتیب با 153، 133 و 124 امتیاز مقام های دوم ، سوم و سوم مشترک را از آن خود کردند.
همچنین حمید پرتویار از آذربایجان شرقی، مقام سوم رشته میانداری را در رقابت‌های دوازده‌گانه انفرادی (میانداری) و هنر مرشدی قهرمانی کشور را از آن خود کرد.
رقابت‌های دوازده‌گانه انفرادی (میانداری) و هنر مرشدی قهرمانی کشور در بوشهر در رده های سنی جوانان، امید و بزرگسالان و در اوزان 80-، 80+، 90- و 90+ کیلوگرم در استان بوشهر در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

نظر شما