شناسهٔ خبر: 30012739 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:حلقه‌های صالحین نماد وحدت شیعه و سنی است

R41468/P1361/S6,57/CT11

در سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) تیم سفیران صالحین در سفر استانی به کرمانشاه جهت هم‌اندیشی اجرای بهتر برنامه شجره طیبه صالحین در بین اهل سنت و ارائه گزارشی از دستاوردهای حلقه‌های صالحین با ماموستا ملامحمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، در سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) تیم سفیران صالحین جهت هم اندیشی اجرای بهتر برنامه شجره طیبه صالحین در بین اهل سنت و ارائه گزارشی از دستاوردهای حلقه‌های صالحین با ماموستا ملامحمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه دیدار کردند.

در این دیدار ماموستا محمد ملامحمدی با بیان این‌که 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و مردم باهمه مسائل و مشکلات تحریم همواره پشتیبان انقلاب بودند، اظهار داشت: همه شاهد هستیم تا مناسبتی وجود داشته باشد، در خیابان می‌ریزند و همه با پشتیبانی از رهبری و ولایتمداری وحدت را به رخ دشمنان نشان می‌دهند.

وی بیان کرد: با گذشت 40 سال از عمر انقلاب، خدمات زیادی بدین واسطه ارائه شده و هم اکنون باید تلاش برای وحدت صورت گیرد. نظام جمهوری اسلامی به ما بها داده که بتوانیم مسیرهای تعیین شده را طی کنیم و نظام نیاز به هرشخص در هرجایگاه و مرتبه‌ای دارد تا بتوان پیروزمندانه از این مقطع بگذریم.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به سفر به مناطق عملیاتی غرب تحت عنوان اردوی صالحین در چهارسال پیش باحضور آیت‌الله علما و 60 نفر از روحانیون شیعه و سنی، ادامه داد: برنامه طرح صالحین بسیار اثرگذار بود و از نظر بنده این اردوها باید برای همه به ویژه اهل سنت فراگیر شود که بتوان در این حلقه‌ها حتی سنی‌ها و هرکسی را با هر عقیده‌ای جذب کنیم.

وی عنوان کرد: باید زحمت شهدا را همه درک کنند، مشورت در برگزاری برنامه حلقه صالحین برای اهل سنت نیازمند هم‌فکری بیشتر و توجه دست اندرکاران آن است. برای تقویت و پیشرفت در این عرصه نیازمند مشورت هستیم.

ماموستا ملامحمدی بیان کرد: طرح صالحین را با دیده منت پذیراییم چراکه هم تفریح در آن وجود دارد، هم تذکر و هم یادآوری که بسیار برای خود بنده جالب بوده است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه افزود: بنده از مربیان به ویژه مربیان اهل سنت که در این برنامه در حال فعالیت هستند خواهشمندم با دید باز به آن نگاه کنند. برای مردم نیز تعریفف، بازگو و خدمات نظام را برای مردم ارائه کنند. همه دلسوزانه در برنامه طرح صالحین کار کنند چون خیر در این است و این حلقات صالحین نماد وحدت شیعه و سنی است.

انتهای پیام/ن

نظر شما