شناسهٔ خبر: 30011956 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فوتبال جهان| پاتریک ویه‌را: دوست دارم ماریو بالوتلی را کتک بزنم و او را از چوب‌لباسی آویزان کنم!

R1015163/P1351/S3,1410/CT10

فوتبال جهان - سرمربی تیم فوتبال نیس اعتراف کرد که از حواشی مهاجم ایتالیایی این تیم به ستوه آمده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، پاتریک ویه‌را اعتراف کرد که وسوسه شده ماریو بالوتلی را به خاطر حواشی زیادی بازی‌اش در نیس کتک بزند اما جلوی خود را گرفته است.

مهاجم ایتالیایی تیم نیس در طول دوران بازیگری‌اش در تیم‌های مختلف با حرکات و اظهارات جنجالی‌اش بارها سرمربیان خود را عصبی کرده است و در یک مستند درباره تجربه مربیگری ویه‌را در تیم نیس، این مرد فرانسوی اعتراف کرد که او نیز جزو کسانی بوده که از دست سوپرماریو بسیار عصبانی شده است.

ویه‌را که خود در زمان بازیگری‌اش یکی از پرحاشیه‌های لیگ برتر انگلیس بود مدتی هم در تیم منچسترسیتی هم‌تیمی این بازیکن ایتالیایی بود، به نشریه اکیپ گفت: زمانی که ماریو کاری می‌کند می‌خواهم جوابش را بدهم، یا فقط او به دیوار بکوبانم یا از یقه لباسش او را از چوب‌لباسی آویزان آویزان کنم، اما دیگر نمی‌توانم، چون دیگر بازیکن نیستم. من باید قبل از انجام هر کاری و گفتن هر چیزی دو بار به آن فکر کنم، چون هر حرکتی از من می‌تواند تأثیر بگذارد و من هم نمی‌خواهم برای از دست دادن بازیکنی فوق‌العاده ریسک کنم. من نمی‌خواهم چیزی بگویم که بعدها از آن پشیمان شوم. من تلاش می‌کنم که با صحبت‌هایم با او سازنده باشم.

 

در همین همین حال نشریه «ژورنال دو دیمانش» فرانسه مدعی شده است که بالوتلی دو حادثه دیگر در نیس که بالوتلی در متن آنها بوده رخ داده که از دید رسانه‌ها پنهان مانده است. چندی پیش (10 نوامبر) بالوتلی پس از تعویض شدن در بازی نیس مقابل تیم «نیم» با عصبانیت زمین بازی را ترک کرد. اکنون ژورنال دو دیمانش مدعی شده که او پس از این اتفاق به رختکن رفته و آنها را به هم ریخته و بعد از آن هم حاضر به مرتب کردن آن نشده است. این نشریه به حادثه دیگری هم اشاره دارد که در جریان تساوی بدون گل نیس مقابل گنگان رخ داده است. ظاهراً بالوتلی در خلال صحبت‌های بین دو نیمه ویه‌را رختکن را ترک کرده تا به سرویس بهداشتی برود. بالوتلی در این فصل لوشامپیونه فرانسه پس از گذشت 17 هفته از رقابت‌ها هنوز یک گل هم نزده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما