شناسهٔ خبر: 30011732 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

علت مرگ زن جوان مشهدی در حال بررسی است

مشهد- ایرنا- مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: علت مرگ زن جوان که چند روز پیش در یکی از مراکز درمانی مشهد رخ داد، در حال بررسی است.

صاحب‌خبر -

دکتر سروش احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دوشنبه هفته گذشته زن 34 ساله ای به اتفاق همسرش با نشانه سنگ کلیه به درمانگاه 'ارمغان تندرستی' مشهد مراجعه کرد و توسط یکی از پزشکان معروف ارولوژی تحت عمل سنگ شکن قرار گرفت.
وی اظهار داشت: پس از خارج کردن سنگ و در پایان عمل جراحی ناگهان سیستم قلب و عروق بیمار دچار اختلال شد که در چندین مرحله عملیات احیای قلبی و عروقی برای بیمار انجام گردید.
وی گفت: طبق هماهنگی های انجام شده بیمار به بخش آی.سی.یو بیمارستان سینای مشهد انتقال یافت ولی تلاش پزشکان این بیمارستان برای نجات بیمار بی نتیجه ماند و بیمار فوت کرد.
احمدی افزود: بر اساس گزارش پزشکی قانونی خراسان رضوی تاکنون علت آشکار برای مرگ این زن جوان پیدا نشده و تحقیقات بیشتر و وسیع تر در این زمینه ادامه دارد.
وی واکنش های دارویی غیر قابل پیش بینی، اشکالات میکروسکپی در قلب و عدم تطابق برخی از الکترولیت های بدن را از علل احتمالی مرگ این زن جوان عنوان کرد و اظهار داشت: تاکنون نشانه ای از اهمال و قصور پزشکی در این زمینه از سوی پزشکی قانونی گزارش نشده است.
3027 / 6053

نظر شما