شناسهٔ خبر: 30011637 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چالش ها و راهکارهای آموزش ریاضی ابتدایی در خوی بررسی شد

ارومیه- ایرنا- چالش ها و راهکارهای آموزش ریاضی ابتدایی طی همایشی یکروزه با حضور اساتید آموزش ریاضی و چهره های علمی مطرح ملی و آذربایجان غربی در خوی بررسی شد.

صاحب‌خبر -

رییس خانه ریاضی خوی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اهداف برگزاری این همایش افزود: ایجاد فرصت برای نظرورزی و تعامل علمی میان صاحب نظران، به اشتراک گذاری و ایجاد فرصت برای تامین و تولید دانش آموزش محتوا در آموزش ریاضی مدارس ابتدایی خوی از جمله اهداف برگزاری این همایش بود.
یوسف حسن زاده حاجیلاری اضافه کرد: زمینه سازی برای جلب توجه جامعه علمی به ضرورت تولید و اشاعه دانش آموزش محتوا در آموزش ریاضی سطح ابتدایی و ایجاد فرصت برای رشد و بالندگی حرفه ای مدرسان و اعضای هیات علمی خوی در زمینه آموزش محتوا در آموزش ریاضی از دیگر سیاست های مورد توجه ما در این خصوص بود.
وی اضافه کرد: در پایان این همایش از دانش آموزان مدال آور جهانی و ملی و دبیران برتر ریاضی خوی تجلیل شد.
به گزارش ایرنا، خانه ریاضی خوی با هدف ارتقای کیفیت آموزش ریاضی و بهبود روش‌ها و انجام پژوهش‌های علمی کاربردی جهت ارتقای دانش ریاضی و استفاده بهینه از توانمندی‌های جوانان در سال 1395 فعالیت خود را شروع کرده است؛ اعضای دانش آموز این نهاد تا کنون در همایش های ملی و بین الملی مقام های علمی قابل توجهی دریافت کرده اند.
7132/2093

نظر شما