شناسهٔ خبر: 30010501 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۱ سرباز نمونه استان خراسان جنوبی تجلیل شدند

R41348/P1336/S6,56/CT12

در مراسمی در جشنواره روز سرباز که با حضور مسئولان استان خراسان جنوبی برگزار شد از ۱۱ سرباز نمونه که در بخش‌های مختلف بیشترین خدمت را داشتند، تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی در جشنواره روز سرباز با بیان اینکه  جامعه آماده است به همت جوانان به رشد و حرکت رو به جلو ادامه دهد اظهار داشت: سربازان در تامین امنیت نقش اساسی دارد.

سردار مجید شجاع گفت: تاکنون دو هزار نفر در فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی برای شرکت در دوره‌های مهارت‌آموزی ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد 460نفر دوره‌های مهارت‌آموزی را گذرانده و موفق به اخذ گواهی‌نامه شدند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: نیروی انتطامی سعی دارد در دوره خدمت سربازی در راستای ارتقای سطح آگاهی و مهارت‌آموزی سربازان تلاش کند.

شجاع با بیان اینکه جوانان سهم زیادی در پیشرفت جامعه دارند افزود: با وجود مشکلات زیاد به خصوص در بخش‌های اجتماعی، اقتصادی و اشتغال با فعالیت،کوشش، جدیت و در صحنه بودن جوانان، انقلاب و آینده نظام تضمین می‌شود.

وی اظهار داشت: پیرو دستورات مقام معظم رهبری اقدامات خوبی در بخش‌های مختلف از جمله ارائه خدمات بهداشتی درمانی برای سربازان انجام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی افزود: جامعه آماده است به همت جوانان به رشد و حرکت رو به جلوی خود ادامه دهد و در این بین سربازان در تامین امنیت کشور نقش اساسی ایفا می‌کنند.

در پایان از 11 سرباز نمونه استان در محورهای (سرباز، دفاع، امنیت و اقتدار ملی)، (سرباز، نظم و انضباط اجتماعی)،(سرباز، مسئولیت پذیری و خانواده)،(سرباز، سازندگی و تفکر بسیجی)،(سرباز وظیفه شناس و دارای اقدامات برجسته)،(سرباز ، خلاقیت ابتکار و فناوری)، یک فرمانده نمونه و یک رده نمونه از رده های خدمت رسان نیروی انتظامی استان تقدیر شد.

انتهای پیام/ ت

نظر شما