شناسهٔ خبر: 30010221 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ژاوی: مودریچ لایق توپ طلا بود؛ جام جهانی 2022 قطر، همه را غافلگیر خواهد کرد

مهدی آزادی

ژاوی به تمجید از عملکرد قطر در راه آماده سازی مقدمات برگزاری جام جهانی پیش رو پرداخت.

صاحب‌خبر -

طرفداری - ژاوی، اسطوره بارسلونا معتقد است لوکا مودریچ لایق کسب توپ طلای سال 2018 بوده است.

ژاوی یکی از میهمانان ویژه مراسم رونمایی از طرح ورزشگاه لوثیل که قرار است میزبان بازی افتتاحیه و فینال جام جهانی 2022 قطر باشد، بود. به گزارش AS، از اسطوره بارسا درباره توپ طلا و رسیدنش به مودریچ سوال شد. جایی که ستاره کروات دیگر ستارگانی که در سال‌های اخیر لیاقتش را داشتند اما به این جایزه نرسیدند را هم در دستاوردش شریک کرد. ژاوی گفت:

از مودریچ بابت این حرکتش ممنونم. به نظرم او لایق این جایزه بود. البته دیگر بازیکنان هم به خصوص فرانسوی‌ها بابت قهرمانی در جام جهانی، شایستگی فتح توپ طلا را داشتند. از نظر من توپ طلا هر سال باید به مسی برسد اما رسیدن توپ طلای امسال به مودریچ هم منصفانه است و بالاخره ثابت شد یک هافبک هم می‌تواند فاتح توپ طلا شود. برخلاف اتفاقی که سال 2010 افتاد. شخصا دلتنگ بازی در کنار مسی، اینیستا، بوسکتس و ... شده‌ام. دوران بسیار خوبی با هم داشتیم.

جام جهانی قطر؟ دولت مدت‌ها است روی این پروژه کار می‌کند. جام جهانی معرکه‌ای خواهد شد و می‌توانیم چندین بازی را در یک روز ببینیم و هواداران بسیار راحت و آرام خواهند بود. هر وقت در اسپانیا و بارسلونا از من درباره قطر و جام جهانی 2022 سوال می‌شود به آنها می‌گویم روحتان هم خبر ندارد در قطر چه خبر است. جام جهانی 2022 همه آنها را غافلگیر خواهد کرد.

نظر شما