شناسهٔ خبر: 30009821 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خراسان رضوی رتبه دوم المپیاد ورزشی استعدادهای برتر را کسب کرد

مشهد- ایرنا- معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ورزشکاران این استان در نخستین دوره مسابقات المپیاد ورزشی استعدادهای برتر کشور با کسب 122 مدال رنگارنگ مقام دوم را کسب کردند.

صاحب‌خبر -

امیر زارعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به کسب رتبه های نخست و سوم این رقابتها توسط تهران و اصفهان اشاره و بیان کرد: دختران ورزشکار خراسان رضوی در چارچوب مسابقات استعدادهای برتر ورزش کشور 10 مدال طلا، 11 نقره و 9 برنز بدست آوردند و پسران نیز 35 مدال طلا، سی نقره و 27 مدل برنز را از آن خود کردند.
وی ادامه داد: ورزشکاران دختر و پسر خراسانی در رشته های شنا، سنگ نوردی و جودو بیشترین مدالهای این مسابقات را بدست آورده و در رشته شنا 14 طلا، هشت نقره و هفت برنز، سنگ نوردی هفت طلا، دو نقره و سه برنز و در رشته جودو پنج طلا، چهار نقره و سه مدال برنز از آن استعدادهای ورزشی این استان شد.
معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی همچنین گفت: نخستین دوره مسابقات المپیاد ورزشی استعدادهای برتر در نقاط مختلف ایران برگزار شد و در این میان خراسان رضوی میزبان رقابتها در رشته های شنا، دوچرخه سواری و شمشیربازی پسران بود.
وی افزود: در چارچوب نخستین دوره مسابقات المپیاد ورزشی استعدادهای برتر کشور هزار و 665 مدال در 77 رشته بین ورزشکاران 32 استان توزیع شد. این رقابتها طی روزهای 30 آبان تا دهم آذر ماه در استانهای مختلف برگزار شد.
7507/1858

نظر شما