شناسهٔ خبر: 30009353 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

گرو و نیومایر در لیست اخراجی‌های استقلال

صاحب‌خبر -

فرارو- نیم فصل اول برای تیم شفر و شاگردانش مانند برزخ گذشت. آنها در ابتدای نیم فصل به دلیل جدایی بازیکنان مهمی چون جپاروف، مجید حسینی، امید ابراهیمی و مهاجم فرصت طلبشان مامه تیام ضربه سنگینی را متحمل شدند.

 

گرو و نیومایر در لیست اخراجی‌های استقلال؛ رونمایی از استقلال شفر در نیم فصل دوم

الحاجی گرو و نیومایر در لیست خروجی استقلال

اما با هماهنگی نفرات جدید از جمله علی کریمی، مرتضی تبریزی و بازیکنان جوانی چون اللهیار صیاد منش روند بسیار خوبی را در اواخر نیم فصل اول به خود گرفتند.

ببینید: (تصاویر) بازیکنان استقلال پشت سر کاپیتان رحمتی

انگار شفر در نیم فصل دوم قصد خانه تکانی دارد. سایت استقلال در یک خبر رسمی خبر جدایی الحاجی گرو که قرار بود الماس سیاه استقلال باشد و همچنین نیومایر بازیکن میانی این تیم را اعلام کرد. شایعه جدایی جابر انصاری نیز به گوش می رسد.

الحاجی گرو و مارکوس نویمایر دو بازیکنی بودند که در ابتدای فصل بنابه درخواست سرمربى تیم وجهت تقویت استقلال به تیم اضافه شدند، اما بنابر دلایلی شرایط برای ادامه همکاری این دو بازیکن و باشگاه استقلال فراهم نبود و با فسخ قرارداد از جمع آبی پوشان جدا شدند.

داریوش شجاعیان از نیم فصل دوم

داریوش شجاعیان در بازی رفت برابر ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پایش روی توپ رفت، رباط صلیبی اش پاره شد و در نیم فصل اول لیگ هجدهم نامش از لیست استقلال خارج شد.

شجاعیان بعد از مدت‌ها دوری از میادین و البته تمرین اختصاصی از امروز به تمرین استقلال اضافه شد و در تمام آیتم‌ها شرکت کرد تا مشخص شود مصدومیت او به طور کامل برطرف شده است.

با این شرایط شجاعیان برای شروع نیم فصل دوم ثانیه شماری می‌کند تا بتواند دوباره به میادین برگردد و در کنار اسماعیلی و همام طارق خط هافبک استقلال را قدرتمندتر از گذشته کند.

جپاروف خرید جدید استقلال

شنیده‌ها حکایت از این دارد که استقلال به توافقات قابل توجهی با هافبک ازبک دست پیدا کرده و احتمال بازگشت او به این تیم زیاد است.

نکته قابل توجه این است که اعضای کمیته فنی استقلال نیز در مصاحبه‌های خود به نقش کلیدی جپاروف و نیاز این تیم به حضور او اشاره می‌کنند که همین مسئله می‌تواند سرنخی برای توافق استقلال با سرور داشته باشد.

به هر حال در حال حاضر جپاروف یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های ورود به استقلال است که اگر طی روز‌های آینده اتفاق خاصی صورت نگیرد نام این بازیکن به احتمال به عنوان اولین خرید استقلال اعلام می‌شود.

ستاره ای جدا خوهد شد؟
پیش بینی ۲ یا ۳ نفر باقی مانده لیست خروج آبی ها، واقعا دشوار است و شفر باید تصمیم بزرگی اتخاذ کند. ترانسفر تبریزی، قرض دادن محمدی مهر و تیموری و یا هر تصمیم دیگری می‌تواند برای استقلالی‌ها حاشیه ساز شود و نقل و انتقالات زمستانی آبی‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. شفر در نیم فصل باید به دنبال اسامی بزرگ تیم خود برای خالی کردن لیست برود و می‌توانیم از همین حالا یک زمستان پر خبر برای تیم او را پیش بینی کنیم.

سرمربی استقلال البته همواره نشان داده تا قبل از جذب بازیکن جدید، تصمیمی برای خروج بازیکنان حال حاضر خود ندارد، اما این بار شرایط فرق می‌کند و ۳ نفر از لیست ورودی او همین حالا آماده اضافه شدن هستند.

نظر شما