شناسهٔ خبر: 30008459 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

امروز در کمیسیون امنیت ملی؛

درخواست نمایندگان برای ارجاع اظهارات ظریف به قوه قضائیه رد شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت عده‌ای از نمایندگان درخواست این را داشتند که اظهارات ظریف به قوه قضائیه ارجاع داده شود که این درخواست در کمیسیون رد شد.

صاحب‌خبر -

علی نجفی خوشرودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: این کمیسیون امروز درخواست تعدادی از نمایندگان برای اعمال ماده ۲۳۴ و ارجاع موضوع اظهارات محمدجواد ظریف به قوه قضائیه را وارد ندانسته و این در خواست را رد کردند.

وی ادامه داد: درخواست تعدادی از نمایندگان در این موضوع به رای گذاشته شد که اکثریت اعضای کمیسیون آن را وارد ندانسته و این درخواست را رد کردند.

نجفی خوشرودی گفت: در ادامه جلسه اعضای کمیسیون سه نفر از نمایندگان برای عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ انتخاب شدند که شهروز برزگر نماینده سلماس، ابوالفضل حسن بیگی نماینده دامغان و اردشیر نوریان نماینده شهرکرد از جمله این نمایندگان هستند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: طرح اصلاح بند سه ماده هجده قانون گذرنامه در خصوص صدور گذرنامه برای زنان شوهردار و خروج آنها از کشور به تصویب کمیسیون رسید. پیشنهاد اصلاحی وزارت دفاع و پشتیبانی نیز در رابطه با مواد چهار و پنج لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی به تصویب کمیسیون رسید.

نظر شما