شناسهٔ خبر: 30008153 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کل امور بانوان استانداری تهران :

سوم تا پنجم دی ماه؛ سازمان های مردم نهاد استان تهران تحت آموزش قرار می گیرند

شارقی گفت: دفتر امور بانوان استانداری تهران ازسوم تا پنجم دی ماه اقدام به آموزش های تخصصی ۲۰۰ سازمان مردم نهاد استان تهران می کند.

صاحب‌خبر -

« ثریا شارقی » در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان با اشاره به آموزش تخصصی تشکل های غیر دولتی گقت: دفتر امور بانوان استانداری تهران با همکاری امور اجتماعی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ازسوم تا پنجم  دی ماه اقدام به آموزش های تخصصی 200 سازمان مردم نهاد در استان تهران می کند.

 

مدیر کل امور بانوان استانداری تهران بیان کرد: هدف از برگزاری این آموزش ها که طی سه روز در کارگاه ههای آموزشی برگزاری می شود توانمندسازی و مهارت پروژه نویسی و ارتباط با سازمان ها و ادارات است.

 

وی با بیان اینکه در این کارگاه ها 120 تشکل غیر دولتی در استان تهران تحت آموزش قرار می گیرند افزود: همچنی 80 سازمان مردم نهاد شهر تهران نیز آموزش داده می شوند.

 

شارقی اظهار کرد: این تشکل ها بیشتر در حوزه آسیب های اجتماعی، محیط زیست، اشتغالزایی و امور خیریه فعالیت دارند.

 

مدیر کل امور بانوان استانداری تهران با بیان اینکه 3 هزار سازمان مردم نهاد در استان تهران فعالیت می کنند تصریح کرد: فقط 200 سمن از آنها به صورت گزینشی جهت آموزش انتخاب شدند، ما بقی در مراحل بعدی تحت آموزش قرار خواهند گرفت.

 

وی گفت: با این آموزش ها سمن ها مشکلات حوزه فعالیت خود را شناسایی ، سپس در قالب یک پروژ ارایه و پس از بررسی تا مرحله اجرا تحت نظارت ما قرار می گیرند.

نظر شما