شناسهٔ خبر: 30008071 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

«برترین‌های صالحین بسیج» در شیراز معرفی می‌شوند

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز از برگزاری جشنواره «برترین‌های صالحین در بسیج» در این كلان‌شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایكنا از فارس، محمدجعفر دوستدار، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 25 آذرماه با اعلام خبر فوق گفت: جشنواره برترین‌های دست‌اندرکاران و زحمت‌کشان حلقه‌های صالحین بسیج در ناحیه بقیةالله(عج) شیراز برگزار خواهد شد.
وی افزود: این مراسم در مجتمع تفریحی فتح‌المبین سپاه فجر با حضور اعضای فعال حلقه‌های صالحین شامل مربیان، متربیان و سرگروهای برتر صالحین این ناحیه از سپاه برگزار خواهد شد و در آن افراد و حلقه‌های برتر در طول یکسال گذشته تجلیل خواهد شد.
دوستدار بیان كرد: در راستای تقویت نظام تربیتی بسیجیان و افزایش کیفیت فرایند تحقیق در سطوح مختلف بسیج جشنواره برترین‌های حلقه‌های صالحین نواحی بسیج شیراز جهت قدردانی وسپاس از حلقات و افراد موثر در طرح صالحین انجام خواهد شد.
وی یادآور شد: جشنواره برترین‌های حلقه‌های صالحین بسیج ناحیه بقیةالله(عج) شیراز با برنامه‌ریزی و پیگیری و برگزاری جلسات با حضور شورای فرماندهی در ناحیه با دبیری تربیت و آموزش صالحین ناحیه دنبال می‌شود و در نهایت 10 حلقه برتر از بین حلقه‌های صالحین ناحیه معرفی و تجلیل خواهند شد.
فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز در پایان هدف از برگزاری این برنامه را تقویت انگیزه و شور و نشاط انقلابی و ایجاد رقابت سالم و همچنین شناسایی و معرفی برترین‌های صالحین، جمع‌آوری و انتشار مستندات، ابتكارات و نوآوری‌های مؤثر در میان بسیجیان برشمرد.
انتهای پیام

نظر شما