شناسهٔ خبر: 30007811 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتقاد وزیر دادگستری افغانستان از برخورد خشونت آمیز پلیس با قربانیان قاچاق انسان

وزیر عدلیه/ دادگستری افغانستان کابل اعلام کرد که پلیس این کشور با قربانیان قاچاق انسان و قاچاق مهاجران برخورد خشونت‌آمیز دارد و این برخورد باید اصلاح شود.

صاحب‌خبر -

انتقاد وزیر دادگستری افغانستان از برخورد خشونت آمیز پلیس با قربانیان قاچاق انسانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر عدلیه/ دادگستری افغانستان امروز یکشنبه (25 قوس/ آذر) در یک نشست خبری در کابل اعلام کرد که پلیس این کشور با قربانیان قاچاق انسان و قاچاق مهاجران برخورد خشونت‌آمیز دارد و این برخورد باید اصلاح شود.

عبدالبصیر انور که همزمان ریاست کمیسیون مبارزه با قاچاق انسان را نیز به عهده دارد، برخورد پلیس با قربانیان قاچاق انسان را خشونت‌آمیز و ناپسند خواند.

انور گفت که بررسی‌های شخص خود وی از نحوه برخورد پلیس با قربانیان قاچاق انسان نشان می‌دهد که برخورد خشونت‌آمیز و ناپسند با این قربانیان صورت می‌گیرد.

وی افزود، به جای آنکه به قربانیان قاچاق انسان و قاچاق مهاجران به چشم قربانی دیده شود، آنان به دیده مجرم و گناه کار دیده شده و شاهد برخورد خشونت آمیز از سوی پلیس می‌باشند.

رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق انسان افغانستان، افزایش جنگ و ناامنی را عامل مهم بروز موارد گسترده مهاجرت غیر قانونی در این کشور عنوان کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما