شناسهٔ خبر: 30007524 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اعلام تخفیف‌های ویژه ارسال کالا در سوپرمارکت آنلاین فن‌آسان به مناسبت روز حمل و نقل

30054

سوپرمارکت آنلاین فن‌آسان به مناسبت روز حمل و نقل، تخفیف‌های ویژه‌ای بر هزینه ارسال کالای خریداری شده توسط مشتریان اعمال می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی فن آسان، در آستانه ۲۶ آذرماه روز ملی حمل و نقل اعلام کرد به خریدارانی که در روز ۲۶ آذرماه ۱۳۹۷ از این فروشگاه خرید می‌کنند تخفیف ویژه ارسال کالا ارائه می‌دهد.

بنابر اعلام فن‌آسان، در روز ۲۶ آذرماه خریدهای با مبلغ بیش از ۵۰هزارتومان به صورت رایگان برای مشتریان ارسال خواهد شد و خریدهای کمتر از ۵۰ هزارتومان با هزینه ۵ هزارتومان برای مشتریان ارسال می‌شود.

هزینه ارسال کالاهای خریداری شده از سوپرمارکت آنلاین فن‌آسان در ایام عادی امسال  (بدون تخفیف)، برای خریدهای بیش از ۷۵ هزارتومان، رایگان بوده و برای خریدهای کمتر از ۷۵ هزارتومان، ۱۰ هزار تومان است.

در فروشگاه اینترنتی فن‌آسان محصولات متنوعی در گروه‌هایی از جمله:
۱- محصولات روز و تازه شامل؛ انواع لبنیات، گوشت قرمز، مرغ، ماهی و دیگر فرآورده‌های پروتئینی، میوه و سبزیجات تازه و نان
۲- مواد غذایی شامل؛ کالاهای اساسی ( برنج، روغن، رب، حبوبات و غلات، ماکارونی، قند و شکر)، انواع کنسرو و غذای آماده، انواع سس و چاشنی، نوشیدنی‌های متنوع، تنقلات، آجیل، شیرینی و خشکبار.
۳- شستشو و نظافت شامل؛ انواع شیشه‌شوی و چند منظوره، جرم‌گیر و ضد عفونی کننده، پاک کننده فرش و پرده، پاک کننده لوازم، سفیدکننده، پودر لباسشویی، نرم‌کننده حوله و لباس، مایع و ژل لباسشویی، مایع ظرفشویی؛ ماشین ظرفشویی 
۴- انواع لوازم آرایشی و بهداشتی.
۵- لوازم مصرفی شامل؛ملزومات آشپزخانه، کیسه زباله و فریزر، خوشبوکننده و بوگیر، حشره کش، ظروف یکبار مصرف، ذغال و آتش‌زا، لوازم خیاطی
۶- انواع لوازم برق و روشنایی.۷ انواع لوازم تحریر و ملزومات اداری به متقاضیان عرضه می‌شود.

فن‌آسان اولین سوپر مارکت آنلاین همیشه تخفیف در ایران است که مشتریان می‌توانند بدون مراجعه به فروشگاه‌های فیزیکی، در هر زمان و هر مکان وارد یک سوپر مارکت عظیم با تنوع کالایی بیش از ۶۰۰۰ قلم کالا شده و کالاهایی اعم از مواد غذایی، میوه و سبزیجات، لبنیات و کالاهای روز و تازه،گوشت و مرغ و پروتئینی، بهداشتی و انواع شوینده‌ها، آرایشی،لوازم مصرفی را با بیشترین تخفیف ممکن خریداری و درب منزل، محل کار یا هر مکان مورد نظر تحویل بگیرند.

نکته قابل توجه در خرید از فن‌آسان این است که بیش از ۹۰ درصد از کالاهای عرضه شده در این فروشگاه توسط واحد بازرگانی فن آسان به صورت انبوه و بدون واسطه مستقیما از تولیدکنندگان تهیه و در انبارها و سرد خانه‌های کاملا بهداشتی نگهداری و ارسال می‌شوند. همین امر باعث شده تا فن آسان بتواند تمام کالاهای خود را با بیشترین تخفیف ارائه دهد.

فروشگاه اینترنتی فن‌آسان دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و علاوه‌بر امکان خرید آسان، تمهیدات ویژه ای برای بازگرداندن کالا در صورت مغایرت کالای دریافتی با کالای نمایش داده شده در سایت یا ارسال کالای نادرست و معیوب در جهت رضایت مشتریان تدارک دیده است.

انتهای پیام

نظر شما