شناسهٔ خبر: 30007436 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خدمات رسانی پزشکان بسیجی در مناطق محروم استان

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۴۸ گروه جهادی شامل ۳۰۰ نیروی متخصص پزشکی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم مناطق محروم استان یزد اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

قادری رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۸ گروه جهادی شامل ۳۰۰ نیروی متخصص پزشکی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم مناطق محروم ۱۰ شهرستان این استان اعزام شدند.

قادری افزود: در این اعزام متخصصین داخلی، ارتوپدی، اطفال، پزشک عمومی، دندان پزشک، ماما و پرستار به شهرستان مروست برای ویزیت هم استانی‌ها اعزام شدند.

وی با اشاره به برپایی بیمارستان‌های صحرایی در خارج از استان و بیرون از مرز‌ها گفت:در این مرحله از خدمات رسانی خدمات آسان و رایگان بسیج جامعه پزشکی استان یزد شامل ویزیت تخصصی و فوق تخصصی در پاراکلینک‌های این بسیج از جمله شنوایی سنجی، بینایی سنجی، سونوگرافی، اکو قلب، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، اتاق عمل خدمات ارائه می‌دهند.

قادری اظهارداشت: در صورتی که بیماران برای ادامه درمان به یزد ارجاع داده شوند با ارائه فرم ارجاع در بیمارستان‌های دولتی استان به صورت صد درصد رایگان معالجه خواهند شد.

رئیس جامعه پزشکی استان یزد بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی به صورت متوالی توانسته است در چهار سال گذشته رتبه برتر کشور را در برپایی بیمارستان‌های صحرایی را کسب کند.


انتهای پیام/ ا

اعزام ۴۸ گروه جهادی از اول سالجاری تا کنون به مناطق محروم استان یزد

نظر شما