شناسهٔ خبر: 30006863 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرآیند‌های الکترونیک عامل شفافیت است

معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در رشت گفت: ثبت آنی و الکترونیک اسناد و فرآیند های الکترونیک عامل شفافیت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سهراب عزیزالهی، معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گیلان گفت: ثبت آنی و الکترونیک در ثبت اسناد و املاک کشور، فاصله میان ارباب رجوع و کارکنان را کاهش داده است.

وی با بیان اینکه این اقدام‌ها با هدف کاهش فساد و خدمت صادقانه‌تر به مردم و در نهایت رضایتمندی هر چه بیشتر مردم انجام شده است، افزود: ارباب رجوع، ولی نعمت ماست و باید بدانیم سلامت اداری تنها با قانون‌مند بودن به وجود می‌آید.

معاون ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه در گذشته سرمایه اصلی سازمان‌ها سرمایه مالی بود، اما امروزه سرمایه‌های اصلی هر سازمانی منابع انسانی و کارکنان آن سازمان است، اظهار داشت: سازمان‌هایی که کارکنان با استعداد و خوش ذوق دارند علیرغم وجود محدودیت ها، میزان بهره وری در آنها افزایش می‌یابد.

احمد سیاوش پور، رئیس کل دادگستری گیلان هم در این مراسم با بیان اینکه ثبت اسناد نقش پررنگی در اقتصاد، رفع موانع تولید و سرمایه گذاری دارد، گفت: وقتی وضعیت مالکیتی املاک شفاف به ثبت رسیده باشد کار‌ها به راحتی، با اطمینان و بدون حاشیه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های انجام شده یکی از منشا‌های فساد، عدم شفافیت در مالکیت‌ها است که با نقش تاثیرگذار ثبت اسناد از آمار‌های فساد کاسته شده است، افزود: مدیرانی موفق هستند که کار‌های شاخص، اثرگذار و ماندگار به یادگار بگذارند تا برای کارکنان الگو باشند.

در این مراسم با قدردانی از سید جعفر مفیدی، مدیرکل سابق ثبت اسناد و املاک گیلان، علی اصغر اسدی به عنوان مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک گیلان معرفی شد.

سید جعفر مفیدی که پیش از این بیش از ۶ سال مدیرکلی ثبت اسناد و املاک گیلان را عهده دار بود، روز گذشته به عنوان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گلستان معرفی شد.

علی اصغر اسدی، مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک گیلان متولد ۱۳۴۷ دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس حقوق بین الملل است و پیش از این بیش از ۳ سال مدیرکل استان خراسان شمالی بود.

انتهای پیام/ع

ثبت آنی و الکترونیک در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

نظر شما