شناسهٔ خبر: 30006788 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در دانشگاه رازی گشایش یافت

به گزارش ایرنا، عضو ستاد هفته پژوهش استان کرمانشاه در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پایان برگزاری این نمایشگاه، از چندین غرفه به عنوان غرفه

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، عضو ستاد هفته پژوهش استان کرمانشاه در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پایان برگزاری این نمایشگاه، از چندین غرفه به عنوان غرفه برتر تجلیل می شود.
مصطفی فیضی ادامه داد: سه غرفه از غرفه های دانشگاهی، سه غرفه دستگاه های اجرایی و پنج غرفه از واحدهای فن بازار از جمله غرفه هایی هستند که تجلیل خواهند شد.
فیضی از نوآوری، تجاری سازی و دانش محوربودن به عنوان شاخص های در نظر گرفته شده برای تجلیل از این غرفه ها یاد کرد و گفت: با دعوت دانش آموزان و کودکان و نوجوانان درصدد هستیم تا آنان را با دستاوردهای پژوهشی آشنا کنیم.
وی از برگزاری نشست های تخصصی و کارگروه های علمی در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و افزود: برای تجاری سازی پژوهش ها از فن بازار استفاده می شود و بسیاری از دستاوردها تجاری سازی شده و تعدادی نیز در مرحله انجام است.
در استان ستادی در راستای برنامه های هفته پژوهش و فناوری تشکیل شده که استاندار کرمانشاه رییس آن را دارند و جانشین این ستاد برعهده رییس دانشگاه رازی و دبیری این ستاد برعهده معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه است.
علاوه بر برپایی کارگاه های آموزشی، شاهد برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه‌های آب، محیط زیست، آی تی و انرژی در این نمایشگاه خواهیم بود.
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان کرمانشاه از امروز تا 28 آذر برپا خواهد بود و بازدید عموم مردم از آن آزاد است.
7460/8066
انتهای پیام

نظر شما