شناسهٔ خبر: 30006109 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

انصاری: احضار وزیر صنعت به فراکسیون امید بابت انتصاب های اخیر / مقصودی: اگر نمایندگان مجلس واقعا نماینده ملت باشند، استیضاح وزیر صنعت را باید در برنامه قرار دهند؛ هم به دلیل انتصاب داماد روحانی و هم افزایش بی حد و حصر قیمت خودرو

حسین مقصودی، سخنگوی کمیسیون شورا‌ها می‌گوید: اگر نمایندگان مجلس واقعا نماینده ملت در خانه ملت باشند، استیضاح رضا رحمانی، وزیر صنعت و معدن و تجارت را باید در برنامه قرار دهند. همچنین رضا انصاری، عضو هیات رئیسه فراکسیون امید اعلام کرد: به زودی ۳ وزیر از جمله وزیر صنعت را به فراکسیون امید فرا می‌خوانیم تا درباره انتصابات اخیرشان توضیح دهند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اگر نمایندگان مجلس واقعا نماینده ملت باشند، استیضاح وزیر صنعت را باید در برنامه قرار دهند؛ هم به دلیل انتصاب داماد روحانی و هم افزایش بی حد و حصر قیمت خودرو / حضور وزیر صنعت در فراکسیون امید برای توضیح درباره انتصاباتش

حسین مقصودی، نماینده سبزوار، سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس می‌گوید: اگر نمایندگان مجلس واقعا نماینده ملت در خانه ملت باشند، استیضاح رضا رحمانی، وزیر صنعت و معدن و تجارت را باید در برنامه قرار دهند.

مقصودی در گفتگو با خبرنگار «انتخاب»، اظهار داشت: اگر نمایندگان مجلس واقعا نماینده ملت در خانه ملت باشند، استیضاح رضا رحمانی، وزیر صنعت و معدن و تجارت را به دو دلیل باید در برنامه قرار دهند.

او افزود: دلیل اول انتصاب غیر عقلانی و غیر فنی داماد روحانی بعنوان معاون وزیر که با این سن و سال کم و فضای جامعه، به صلاح کشور نبود و باعث بی اعتمادی بیشتر مردم شد.

مقصودی اضافه کرد: دلیل دوم، افزایش بیش از حد و خارج از تصور قیمت خودرو که توسط ایشان اعلام شد و ناخواسته و ناآگاهانه شریک دلالان شدند. آن هم در شرایط فعلی کاهش ارز.

نماینده سبزوار در مجلس تصریح کرد: این دو مورد نشانه عدم شایستگی رضا رحمانی برای حضور در جایگاه وزارت صمت است.

۳ وزیر به فراکسیون امید می‌روند

همچنین رضا انصاری، عضو هیات رئیسه فراکسیون امید و یکی از اعضای کمیسیون صنایع مجلس در گفتگو با «انتخاب»، اعلام کرد: به زودی ٣ وزیر صنعت، اقتصاد و تعاون را به فراکسیون امید فرا می‌خوانیم تا درباره انتصابات اخیرشان توضیح دهند.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما