شناسهٔ خبر: 30005196 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده مرزبانی خوزستان:

تعامل دستگاه قضایی و مرزبانی جرم را در جامعه کاهش می دهد

اهواز - ایرنا - فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان گفت:تعامل و هم افزایی سازنده و موثر دستگاه قضایی و مجموعه مرزبانی و نیروی انتظامی ، زمینه بروز جرم در جامعه را کاهش می دهد و ضریب احساس امنیت شهروندان را ارتقا می بخشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سردار عبدالله نظرپور روز یکشنبه در دیدار با دادستان جدید دادسرای نظامی خوزستان در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان افزود: ارتقای امنیت و سلب آسایش از مجرمان و قاچاقچیان زمینه ساز حفظ امنیت روانی و فکری شهروندان خواهد بود.
وی تبیین سیاست ها و راهبردهای ارتقای سطح ماموریت ها و اقدام های امنیتی و حراست از مرزهای زمینی و آبی خوزستان افزود: مرزبانی و دستگاه قضایی به عنوان مسئول تامین امنیت و آرامش در جامعه و گسترش عدالت اجتماعی ، باید حداکثر توان خود را با تکیه بر نیروهای ولایی، مخلص و موثر بکار ببندند تا مردم در آرامش و آسایش کامل باشند.
سردار نظرپور، تفاهم و تعامل دو سازمان را زیربنای حفظ و ارتقای امنیت اجتماعی عنوان کرد و افزود: حمایت ها و تعامل دستگاه قضایی با مرزبانی باعث ارتقای احساس امنیت در جامعه و سلب آسایش از بزهکاران و قاچاقچیان خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی همواره یار و یاور مرزبانی در اجرای ماموریت محوله بوده ابراز امیدواری کرد دادستان جدید نظامی خوزستان این رویه را با توان بیشتری ادامه دهد.
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان همچنین بر برخورد قاطع و بدون مماشات با قاچاق کالا با هدف حمایت از تولید و اشتغال ملی تاکید کرد.
خیرالله کشت زر دادستان نظامی خوزستان نیز با قدردانی از مجموعه مرزبانی و دریابانی خوزستان در حفظ نظم و امنیت مطلوب در مرزها گفت: امنیت موجود مرزهای آبی و خاکی استان در سایه تلاش های شبانه روزی فعالان عرصه نظم امنیت در مجموعه مرزبانی حاصل شده که کاری ارزشمند و قابل تقدیر است.
دادستان جدید دادسرای نظامی خوزستان بر ضرورت گسترش تعاملات و ارتباطات بین دستگاه قضایی و مرزبانی تاکید کرد و اظهار داشت: استقرار امنیت پایدار در مرزها و افزایش احساس آرامش عمومی و اجتماعی هدف مهم و ارزشمند دستگاه قضایی و مرزبانی است که لازمه آن انجام کار جهادی ، رعایت و احترام به قانون می باشد.
وی گفت: دادستانی بر اساس وظایف خود تعامل با مجموعه های نظامی را سرلوحه کار خود قرار داده و در حمایت از کارکردها و اقدام های قانونی از مجموعه مرزبانی و انتظامی دریغ نمی کند.
کشت زر اوایل ماه جاری به عنوان دادستان جدید نظامی خوزستان جانشین ابراهیم ممبینی شد.
6065/6002

نظر شما