شناسهٔ خبر: 30004612 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

والیبال در انتظار آرایش نهایی جدول

نیم فصل اول لیگ برتر والیبال در شرایطی به پایان می رسد که تنها تکلیف صدر و قعر جدول مشخص شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، هفته پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال امروز برگزار خواهد شد تا تکلیف جدول رده بندی بعد از برگزاری بازی های دور رفت مشخص شود.
در شرایطی که صدرنشینی شهرداری ورامین در دور رفت قطعی شده، این تیم در شهر آمل باید به مصاف کاله مازندران برود و یک دیدار بسیار سخت پیش رو دارد که پیش بینی برنده آن مطمئنا دشوار خواهد بود.
خاتم اردکان که در هفته های اخیر با بردهای متوالی به رتبه های بالای جدول رسیده، برای پایان نیم فصل خود به دنبال پیروزی خانگی برابر تیم سختکوش فولاد سیرجان ایرانیان است و دیدار سختی برابر این تیم پیش رو دارد.
عقاب نهاجا و دورنا ارومیه در انتهای جدول به مصاف یکدیگر خواهند رفت و هر دو تیم امیدوار هستند تا با پیروزی در این دیدار نیم فصل سخت خود را به شکل متفاوتی به پایان برسانند.
پیکان تهران جدی ترین دنبال کننده ورامینی ها در هفته گذشته برابر شهرداری تبریز شکست خورد و این هفته به مصاف شهروند اراک می رود. اراکی ها در نیم فصل اول نتایج بسیار خوبی گرفتند و تلاش می کنند تا شگفتی سازی خود را به بهترین شکل در نیم فصل ادامه دهند.
شهرداری ارومیه بعد از پیروزی برابر همشهری خود، به دنبال سومین برد فصل است اما کار سختی برابر سایپا دارد؛ سایپا هفته گذشته نتوانست شهروند اراک را شکست بدهد اما در این دیدار به دنبال ششمین برد خود است تا بتواند نیم فصل را در جمع 8 تیم برتر به پایان برساند.
شهرداری تبریز هفته گذشته برد بزرگی را رقم زد و پیکان را در تهران شکست داد و حالا در خانه به دنبال یک ماجراجویی دیگر است. تبریزی ها در این هفته به مصاف شهرداری گنبد خواهند رفت و هر دو تیم برای کسب برد جدال جذابی خواهند داشت.

نظر شما