شناسهٔ خبر: 30004373 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مقام وزارت خارجه ایران با نماینده مجلس سنای پاکستان دیدارکرد

اسلام آباد - ایرنا - رئیس مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه ایران در دیدار با رییس کمیسیون سیاست خارجه مجلس سنای پاکستان، با وی در خصوص موضوعات دوجانبه، موضوعات منطقه ای و روابط بین الملل گفت و گو و تبادل نظر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاکستان، «سیدمحمدکاظم سجادپور» برای شرکت در پانزدهمین دور گفت و گوهای مشترک با موسسسه مطالعات استراتژیک اسلام آباد وابسته به وزارت خارجه پاکستان به این کشور سفر کرد.
بر اساس این گزارش، رئیس مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه پس از دیدار و گفت و گو با معاون غرب آسیای وزیر امور خارجه پاکستان با سناتور «مشاهدحسین سید» رییس کمیسیون سیاست خارجی مجلس سنای پاکستان دیدار و گفت و گو کرد.
سجاد که در راس هیاتی به اسلام آباد، سفر کرده بود، با مسئولان چند مرکز مطالعاتی دیگر از جمله موسسه مطالعات استراتزیک و مرکز مطالعات سیاسی و مرکز مطالعات سیاسی و استراتژیک در این کشور دیدار کرده و در جمع شخصیت های سیاسی و فرهنگی و مسولان اتاق های فکر اسلام اباد و لاهور سخنرانی کرد.
سجاد پور رئیس مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه ایران همچنین در سفر خود به پاکستان، به منظور گسترش همکاری های تحقیقاتی و پژوهشی دوجانبه، با مرکز جهانی مطالعات استراتژیک تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
آساق**6125**1663**

نظر شما