شناسهٔ خبر: 30004309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در شیروان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیروان گفت: دو نفر شکارچی غیر مجاز که اقدام به شکار یک راس گراز و دو قطعه کبک در شهرستان شیروان کردند، دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در شیروان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حمید فخرانی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیروان گفت: سه نفر شکارچی غیر مجاز که در ارتفاعات بین بلقان و روستای هشت مرخ شهرستان شیروان که اقدام به شکار یک راس گراز و دو قطعه کبک کردند ، دستگیر شدند

وی افزود: پس از مشاهده خودوری محیط زیست شیروان با یک دستگاه پاترول اقدام به فرار و پرتاب کردن قطعات لاشه گراز از داخل خودرو که پس از تعقیب و گریز در ارتفاعات روستای بلقان علیا از خودور پیاده اقدام به فرار کردند که پس از شناسایی مالک خودور دو نفر از شکارچیان دستگیر و به همراه خودوری توقیفی به پاسگاه انتظامی روستای گلیان انتقال شدند.

وی با اشاره به این که از شکارچیان تعداد ۴ دست و پای گراز- دو قطعه کبک-یک اسلحه تک لول جوازدار-چهار عدد فشنگ ساچمه زنی و سایر ادوات شکار و صید کشف کردند، افرود: متخلفین پس از تنظیم صورت جلسات مربوطه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فخرانی از عموم مردم علاقمند به حفظ محیط زیست خواست: در صورت مشاهده هر گونه شکار و صید غیر مجاز، تخریب و آلودگی محیط زیست، آتش سوزی، قطع اشجار و ... مراتب را با ادارات محیط زیست و پاسگاه‌های محیط بانی اطلاع دهند.

انتهای پیام /ع

دستگیر دو شگارچی غیر مجاز در شیروان

برچسب‌ها:

نظر شما