شناسهٔ خبر: 30004295 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

درخواست پاداش یکسان با والیبال دادیم

ملی پوش کبدی بانوان گفت: برای پرداخت پاداش، درخواست دادیم تا شرایط تیم ملی والیبال در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ را برای ما در نظر بگیرند.

صاحب‌خبر -

رویا داودیان خان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره پرداخت پاداش قهرمانی کبدی بعد از قهرمانی در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: پس از کسب عنوان قهرمانی پاداش خود را از کمیته ملی المپیک گرفتیم، اما از پاداش استانی و فدراسیون کبدی خبری نیست و هنوز پاداشی نگرفته ایم.
وی با اشاره به پاداش ۸۰ سکه وزارت ورزش برای قهرمانی رشته‌های تیمی افزود: با توجه به اینکه تیم ملی والیبال در شرایط مشابه با ما در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون داشت در بخش تیمی قهرمان شد به جای ۸۰ سکه، ۱۶۰ سکه پاداش گرفت، درخواست دادیم که این شرایط برای ما هم ایجاد شود، چون تیم ملی کبدی بانوان هم بعد از ۱۵ سال و به عنوان یک ورزش تیمی صاحب مدال طلای بازی‌های آسیایی شده، اما هنوز خبری نشده است.
این ملی پوش در خصوص پاداش فدراسیون کبدی گفت: قرار بود در صورت قهرمانی در جاکارتا، فدراسیون کبدی نفری ۱۰ سکه پاداش دهد، اما به نظر می‌رسد ابتدا باید وزارت ورزش پاداش قهرمانان بدهد سپس نوبت به فدراسیون برسد.
داودیان خان قهرمانی بانوان کبدی در آسیا را نشان از توانایی بانوان ایرانی دانست و افزود: این قهرمانی بازتاب خوبی در دنیا داشت و ما قدرت خود را با حفظ حجاب اسلامی نشان دادیم. این قهرمانی به سود ما بود و حالا توانستیم برای تیم تهران در لیگ یک حامی مالی پیدا کنیم و قراردادمان بهتر از قبل شود، اما هنوز مطلوب نیست.
وی با اشاره به رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ گفت: بعد از برگزاری مسابقات لیگ، نفرات اردونشین دعوت می‌شوند تا تیم ملی برای مسابقات جهانی ۲۰۱۹ در فروردین سال آینده تشکیل شود. هندوستان اصلی‌ترین رقیب ما در پیکار‌های جهانی است که امیدواریم بعد از آسیا در جهان هم این حریف را شکست دهیم.
ملی پوش کبدی بانوان در خصوص لژیونر شدن بانوان کبدی کار افزود: لیگ ستارگان کبدی در بخش مردان برگزار می‌شود و چند نفر از مردان ملی پوش ایران هم در این لیگ حضور دارند، اما هنوز در بخش بانوان به صورت رسمی و قدرتمند راه اندازی نشده است، بنابراین ما فعلا نمی‌توانیم لژیونر شویم و در صورت راه اندازی هم نیاز به هماهنگی فدراسیون کبدی دارد.

نظر شما