شناسهٔ خبر: 30004004 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عضو کمیسیون عمران مجلس:

اتمام طرح لایروبی اسکله لارک مورد پیگیری جدی قرار می گیرد

بندرعباس - عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به ظرفیت های بالای لارک در حوزه گردشگری و صیادی گفت: به طور جد، اتمام طرح لایروبی اسکله لارک را مورد پیگیری قرار می دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسین هاشمی تختی ظهر یکشنبه در جمع مردم جزیره لارک با اشاره به ظرفیت های این جزیره در حوزه های تجاری، صیادی و گردشگری اظهار داشت: اتمام طرح لایروبی اسکله لارک و رفع مشکلات صیادان با توجه به فعالیت گسترده صیادی مردم در جزیره از اهمیت بالایی برخوردار است و از همین رو تمرکز ویژه ای را بر روی این مباحث خواهیم گذاشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درخواست مردم جزیره برای اتمام واحدهای مسکونی در دست احداث کمیته امداد نیز یادآور شد: این موضوع را نیز با دستگاه مربوطه مورد پیگیری قرار خواهیم داد.

عضو کمیسیون عمران مجلس به احداث بخشی از جاده ساحلی لارک اشاره و افزود: آنچنان که از نزدیک با پیمانکار این طرح گفتگو و مسئولان مربوط صحبت کرده ایم، برخی از مشکلات جزیی در مسیر اتمام این جاده وجود دارد که با رفع آنها، زمینه اجرای اسفالت فراهم می شود.

وی به بازدید خود از طرح گردشگری لارک اشاره و اظهارامیدواری کرد، این طرح بتواند بیس و زمینه خوبی برای توسعه گردشگری در لارک باشد.

هاشمی تختی، به اتفاق هیئت همراه در سفری یک روزه به جزایر لارک و هرمز، از بخش های مسکونی، تاریخی و همچنین فعالیت های جاری عمرانی در سطح لارک بازدید به عمل آورد.

نظر شما