شناسهٔ خبر: 30003902 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

طی روزهای آینده؛

پروفسور اشتانسل برای درمان جانبازان شیمیایی به تهران می‌آید

رئیس مرکز درمان مصدومین و جانبازان شیمیایی گفت: پروفسور اشتانسل برای درمان جانبازان شیمیایی به تهران می‌آید و جانبازان شیمیایی را ویزیت می‌کند.

صاحب‌خبر -

محمدرضا صدیقی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا گفت: پروفسور اشتانسل در هفته اول اسفند ماه جاری برای درمان جانبازان شیمیایی در بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) به تهران می‌آید.

پروفسور اشتانسل رئیس بیمارستان هومر آلمان است و با تخصص در درمان تراشه ریه، برای درمان جانبازان شیمیایی که با مشکل تنگی تراشه ریه  روبه‌رو هستند، جانبازان را در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) ویزیت کرده و مورد درمان قرار می‌دهد. پروفسور اشتانسل به‌مدت 6 روز در تهران اقامت دارد که به ویزیت و درمان جانبازان شیمیایی می‌پردازد.

این پزشک در طول سال، چهار بار برای درمان جانبازان شیمیایی به تهران می‌آید که در این میان جانبازانی که از مشکلات حاد ریوی رنج می‌برند در اولویت قرار گرفته و در مدتی که پروفسور اشتانسل در تهران اقامت دارد ویزیت می‌شوند.

از دیگر اقدامات اداره کل درمان جانبازان شیمیایی هماهنگی با بنیاد شهید و امور ایثارگران مراکز است که جانبازان شیمیایی خود را به مرکز درمان جانبازان شیمیایی معرفی کنند تا در طول اقامت پروفسور اشتانسل مورد درمان قرار بگیرند. در این میان جانبازانی هستند که از شرایط فوق‌العاده حادی برخوردارند که با تشخیص پروفسور اشتانسل برای اعزام این  عزیزان به خارج از کشور اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/4100/4071/خ

برچسب‌ها:

نظر شما