شناسهٔ خبر: 30003711 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مستجاب الدعوه: برای برگزاری انتخابات، منتظر استعلام‌ها هستیم

90047

مسوول امور مجامع فدراسیونهای ورزشی گفت: برای برگزاری انتخابات فدراسیونهای ورزشی منتظر جواب استعلام‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان هستیم.

صاحب‌خبر -

مهدی مستجاب‌الدعوه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره زمان برگزاری انتخابات فدراسیونهای ورزشی که با سرپرست اداره می‌شوند، افزود: برگزاری هر مجمع انتخاباتی یکسری فرایندی از جمله ثبت‌نام، احراز صلاحیت مدیریتی و احراز صلاحیت در مشاغل سخت دارد که تا به امروز طبق آیین‌نامه شرایط و چگونگی احراز انتخاب رییس فدراسیون، فراخوان ثبت‌نام و صلاحیت مدیریت داوطلبین بررسی شده است و منتظر استعلام مشاغل حساس و سخت از سوی وزارت ورزش و جوانان هستیم.

وی گفت: تا زمانی که از سوی مراجع نظارتی و ذی صلاح وزارت ورزش و جوانان صلاحیت مشاغل سخت و حساس مورد بررسی قرار نگیرد و استعلام آنها به دست ما نرسد، امکان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیونهای ورزشی که با سرپرست اداره می‌شوند را نداریم.

مسوول امور مجامع فدراسیونهای ورزشی در پایان اظهار کرد: البته هنوز وضعیت سرپرستی برخی هیات‌های ورزشی که روسای آنها شامل قانون بازنشستگی شدند، مشخص نیست و برای برگزاری انتخابات باید وضعیت سرپرستی این هیات‌ها نیز مشخص شود.

انتهای پیام

نظر شما