شناسهٔ خبر: 30003668 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سلطانی‌مهر: از باشگاه‌ها درخواست می‌کنم هماهنگی بیشتری با تیم امید داشته باشند

هافبک تیم فوتبال امید، گفت: با هماهنگی و همدلی می‌توان طلسم 44 ساله نرفتن به المپیک را شکست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،محمد سلطانی‌مهر در پایان تمرین امروز تیم امید، گفت: تدارکات خوبی برای تیم امید در نظر گرفته شده و قرار است با سفر به کیش دو بازی دوستانه انجام دهیم، سپس به تهران می‌آییم و بلافاصله عازم اردن خواهیم شد تا در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم امید این کشور برویم. این دیدارهای دوستانه به ما کمک می‌کند تا کمی بیشتر هماهنگ شویم. 

وی افزود: در ادامه به تهران بازمی‌گردیم و 10 روز تمریناتمان را پشت‌سر می‌گذاریم بعد از آن بار دیگر عازم قطر خواهیم شد تا چند دیدار دوستانه داشته باشیم. امیدوارم تیم امید بتواند بعد از 44 سال طلسم المپیک را بشکند. 

سلطانی‌مهر در مورد وضعیت امکانات تیم امید عنوان کرد: امکانات بهتر از قبل شده اما همان‌طور که گفتم برای صعود نیاز به هماهنگی بیشتر است با توجه بیشتر و همدلی مناسب می‌توان به موفقیت رسید. 

وی در رابطه با نحوه همکاری باشگاه‌ها با تیم امید، عنوان کرد: از باشگاه‌ها درخواست می‌کنم هماهنگی بیشتری با تیم امید داشته باشند به هر حال در نحوه کار دو تیم تداخل وجود دارد اما با تعامل بیشتر می‌توان این مسأله را حل کرد تا بتوانیم بعد از 44 سال راهی المپیک شویم. 

انتهای پیام/ا

نظر شما