شناسهٔ خبر: 30003458 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بازیکنان رئال مادرید در دام دیگو سیمئونه

فصل پر استرس و پر ریسکی برای رئال مادرید تا به اینجا طی شده و آنها پس از اینکه رونالدو، یکی از بهترین بازیکنان تاریخشان را از دست دادند، جایگزینی برایش جذب نکردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مشکل اصلی سپیدپوشان در این فصل، بی ثباتی بوده که با 5 شکست و 2 تساوی در 16 بازی لالیگا همراه بوده است. آنها به مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ صعود کردند ولی در مرحله گروهی، رفت و برگشت مقابل زسکا مسکو شکست خوردند . در حقیقت شکست 3-0 مقابل هواداران در برنابئو، یکی از بدترین روزهای رئال در چند سال اخیر بوده است.

 

با وجود این شرایط و مشکلات، دیگو سیمئونه نیز دام جدیدی برای بازیکنان رئال مادرید پهن کرده است. سرمربی آرژانتینی استاد فتنه انگیزی و ایجاد حاشیه است و صحبت های او علیه بازیکنان رئال، برای واکنش گرفتن از آنها طراحی شده است. اولین حمله او به لوکا مودریچ بود که سریعا توسط ستاره کروات پاسخ داده شد. او گفت:" سیمئونه همیشه نیاز دارد که رئال را تضعیف کند".

 

 

 

 

مشخص بود که ستاره کروات از صحبت‌های سیمئونه علیه او و اینکه سرمربی آرژانتینی، آنتوان گریزمان را شایسته توپ طلا دانسته بود، خوشحال نیست.  هافبک مادرید ادامه داد:" او از هر فرصتی استفاده می‌کند تا بهانه ای بتراشد و دستاوردهای رئال را از بین ببرد. اینکه موفقیت های اخیر ما، از جمله دو پیروزی مقابل اتلتیکو در چمپیونزلیگ، به خاطر صحبت های پوپولیستی یک نفر علیه رئال پایین بیاید، حقیقت ندارد."

 

اما تنها مودریچ نیست که در این دام گیر افتاده است. پس از بازی با رایو وایه کانو، از کورتوا نیز درباره سیمئونه سوال شد و ستاره بلژیکی نیز در این دام افتاد. او گفت:" سیمئونه از مادرید انتقاد می‌کند تا بین هوادارانشان محبوب شود، همیشه این کار را می‌کند. مادرید را به خاطر اینکه بهترین تیم دنیاست، مورد انتقاد قرار می‌دهد. در مورد من گفته که من چون در رئال مادرید حضور داشتم، عنوان بهترین گلر فیفا را کسب کردم ولی در جام جهانی من عضو چلسی بودم. رای گیری عنوان بهترین های فیفا در ماه جولای برگزار می‌شود که من هنوز عضو رئال نشده بودم. فکر نمی‌کنم ارزیابی من به این شکل کار درستی باشد."

برچسب‌ها:

نظر شما