شناسهٔ خبر: 30001669 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

حناچی نه بیمار است نه مشکل استخدامی دارد

امیدوارم حناچی شهردار نهایی شورای پنجم باشد. الهام فخاری، نماینده شورای پنجم است و ریاست شورای استان تهران با اعلام این خبر گفت: ازنظر شرایط استخدامی، ایشان مشکلی ندارد. اگر به بیماری باشد تا جایی که می‌دانم دچار آن نوع بیماری‌ها نیست.

صاحب‌خبر -
تین‌نیوز | 

امیدوارم حناچی شهردار نهایی شورای پنجم باشد.

الهام فخاری، نماینده شورای شهر تهران با اعلام این خبر گفت: ازنظر شرایط استخدامی، ایشان مشکلی ندارد. اگر به بیماری باشد تا جایی که می‌دانم دچار آن نوع بیماری‌ها نیست.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از شرق، فخاری با سنگین دانستن مسئولیت شهردار تهران در شرایط کنونی گفت: وضعیت ایشان متفاوت از دو شهردار پیشین است به چند دلیل؛ نخست اینکه ۱۶ ماه از دوره گذشته و خستگی‌ها محسوس است و دوم اینکه ایشان از بیرون شهرداری نیامده و در دو معاونت شهرداری خدمت کرده و نباید زمان برای آشنایی و دیدوبازدید از دست بدهد و سوم اینکه یک متخصص شهری است که سال‌هاست با تهران و مدیریت شهری آن ارتباط کاری داشته؛ پس باید چابک‌تر و هدفمندتر کار کند.

او ادامه داد: از برخی جنبه‌ها شهر در وضعیت دشواری است و تمرکز و فشار و حفظ تعادل برای انجام کار نیاز است. البته امیدوارم با کمک همه نهادها، مردم و کسانی که دوست دارند، شهر در مسیر توسعه و بهبود حرکت کند و تا امروز هم همه اعلام همراهی کرده‌اند شهردار از عهده این مسئولیت سنگین بربیاید.

نظر شما