شناسهٔ خبر: 30000544 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

حمله به گلر یک تیم‌ملی/ حرف‌های عجیب بازیکن گمنام استقلال درباره بیرانوند!

بازیکن گمنام استقلال برای حمایت از مهدی رحمتی، حمله ای تند به بیرانوند داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حالی که امروز خسرو حیدری بازیکن با تجربه استقلال گفته بود دعوا و بحثی با پرسپولیسی ها ندارند، بعضی بازیکنان این تیم پست های تندی علیه علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم‌ملی منتشر کردند. گلر یک ایران در تمام مصاحبه‌های خود بدون پرده و شفاف درباره گذشته‌اش حرف زد. او درباره آرزوهایی که داشته حرف زد و انگار این حرف‌هایش حالا شده بهانه برای بعضی‌ها. امروز یکی از بازیکنان گمنام استقلال به نام حسین حیدری برای دفاع از مهدی رحمتی، پست بسیار تندی را علیه بیرانوند منتشر کرد. او که از سال گذشته تا الان فقط یک بار چند دقیقه برای این تیم بازی کرده، برای گلر یک ایران نوشت: «شما بزار یک سال بشه اومدی تهران، بعد بیا راجع به بزرگتر از خودت و کسی که تعداد کفش های فوتبالش از سابقه بازیت بیشتر صحبت کن.» این حرف های عجیب او باعث شد تا  پرسپولیسی ها به پیجش حمله کنند.

بازیکن بعدی که به دفاع از رحمتی پرداخت و علیه بیرانوند نوشت، شجاعیان بود. او تصویری از خود و رحمتی منتشر کرد در حالی که کاپیتان آبی ها با دست چیزی را نشان می دهد. داریوش روی این تصویر به کنایه نوشت: «اره اینو میگی ولش کن درگیر با خودش هنوز تو رویاهاش گیر کرده.»

روزبه چشمی هم در اسطوری اش با انتشار عکس رحمتی نوشت: «چیزی نگفتیم که حرف گذاشتیم زمین با این عجله برداشتید. آروم تر بیاید به همتون میرسه!» میثم تیموری دیگر بازیکن نیمکت نشین استقلال هم رحمتی را اسطوره خواند و نوشت: «آدم که بزرگ باشه همیشه میشه دیگه، همه رو می‌ندازه به جون هم.» البته این پست بیش از اینکه حمایتی به نظر برسد، علیه رحمتی بود!

به نظر می رسد حالا جنگ دو طرف به فضای مجازی کشیده است و ادامه خواهد داشت.

252 43

نظر شما