شناسهٔ خبر: 30000411 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

پیگیری قضایی برای بازار سیاه بلیت یک میلیونی اپرای هفت شهر عشق

اُپرای «هفت شهر عشق» با بازی محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، اندیشه فولادوند، ابوالفضل پورعرب، نسیم ادبی، محمد ساربان، افسانه پاکرو و پانته‌آ بهرام که قرار بود دوم، سوم و چهارم دی در سالن وزارت کشور روی صحنه برود، برای سه شب دیگر تمدید شد.

صاحب‌خبر -

تاریخ‌های جدید اجرای این برنامه ششم، هفتم و هشتم دی اعلام شده است و بلیت‌فروشی این سه شب از فردا، دوشنبه 26 آذر آغاز می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این برنامه از سایت «ایران کنسرت» اقدام کنند.

فروش بلیت های  VIP 

فروش بلیت‌های VIP این اُپرا با قیمت یک میلیون تومان روی برخی سایت‌های اینترنتی حواشی زیادی را در پی داشته و علی آقایی‌نسب (تهیه‌کننده برنامه) در توضیح این اتفاق گفته است: متاسفانه ظاهرا نظارتی بر این قبیل بازار سیاه بلیت و سودجویی برخی افراد نیست و چندین بار هم پیگیری کردیم که این آگهی‌های عجیب از روی آن سایت‌ها حذف شوند ولی این اتفاق نیفتاد.

آقایی‌نسب افزود: ظاهرا این موضوع در بازی‌های مهم فوتبال هم اتفاقی عادی شده و مشخص نیست این سایت‌های آگهی که در چهارچوب قوانین کشور فعالیت می‌کنند، به چه دلیل پس از پیگیری‌های متعدد هنوز حاضر به حذف این بلیت‌ها نشده اند و ظاهرا بایستی پیگیری سفت و سخت حقوقی اتفاق بیفتد. ما بارها تذکر دادیم و حتی من مستقیم تماس گرفتم ولی ظاهرا هیچ اهمیتی برای این دوستان نداشت و باید پیگیری حقوقی اتفاق بیفتد.

خوانندگان اپرا

سالار عقیلی، روزبه بمانی و روزبه نعمت‌اللهی خوانندگان این اُپرا هستند. نویسنده و کارگردان این اثر محمد عبدی‌زاده است و منصور دانشور نیز آهنگسازی و خلق آن را بر عهده داشته است.

علی آقایی‌نسب و مرضیه مهدی‌زاده نیز تهیه‌کنندگان این اثر نمایشی هستند.

ارکستر سمفونیک تهران به صورت زنده موسیقی این اثر را روی صحنه اجرا خواهد کرد و حدود 200 نفر از بازیگران و هنرمندان حرکات فرم در این اجرا به ایفای نقش می‌پردازند./ایلنا

بیشتر بخوانید

بازی سه بازیگر مشهور سینما دراپرای «هفت شهر عشق»

هانیه توسلی با قهر ازاپرای «هفت شهر عشق» رفت

 

کلمات کلیدی

اُپرای «هفت شهر عشق»

بازار سیاه بلیت

تبلیغات عجیب

نظر شما