شناسهٔ خبر: 30000384 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مورینیو: محمد صلاح سلاح اتمی لیورپول است

ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد از محمد صلاح ستاره‌ی مصری لیورپول به عنوان سلاح اتمی لیورپولی‌ها یاد کرد و او را کلید پیشرفت خارق‌العاده‌ی قرمزهای آنفیلد دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد در آستانه‌ی دیدار تیمش مقابل لیورپول به ستایش از پیشرفت خارق‌العاده‌ی محمد صلاح پرداخت و از او به عنوان سلاح اتمی لیورپول یاد کرد. مورینیو اشاره کرد که صلاح پیش از پیوستن به رم، زمانی که در چلسی حضور داشت به هیچ عنوان نتوانست خود را به عنوان یک فوتبالیست درجه‌یک مطرح کند ولی بعد در مسیر پیشرفتی چنان خارق‌العاده قرار گرفت که حالا به یکی از بهترین مهاجمین دنیا تبدیل شده، کسی که می‌تواند هر خط دفاعی در دنیا را بگشاید و از هیچکس هراس ندارد.

 

مورینیو پذیرفت که متوقف کردن صلاح وظیفه‌ی اصلی یونایتد در بازی امروز خواهد بود. مورینیو در گفتگو با خبرنگاران درباره‌ی صلاح گفت:" صلاح از بعد از دوران حضور در چلسی از هر نظر پیشرفت خارق‌العاده‌ای داشته. آن زمان صلاح پسری سریع و شکننده بود ولی حالا به مردی سریع و قوی تبدیل شده است. صلاح آن زمان از باشگاه کوچکی مثل بازل به باشگاه بزرگی مثل چلسی آمده بود و از نظر روانی نتوانسته بود خود را با شرایط جدید تطبیق دهد. من زمانی که سرمربی چلسی بودم بازی‌های او در مقابل تاتنهام و منچسترسیتی را خوب به خاطر دارم. آن بازی‌ها برای صلاح جوان زیادی بزرگ بودند".

 

 

مورینیو در ادامه‌ی صحبتهایش درباره‌ی صلاح گفت:" ولی او حالا آنقدر بزرگ است که می‌تواند به بارسلونا یا رئال مادرید یا هر تیم دیگری که دلش می‌خواهد برود و بازی کند. او حالا از هیچکس نمی‌ترسد و یکی از بهترین مهاجمین دنیا است. صلاح وقتی از ایتالیا به لیگ برتر برگشت بازیکن بی‌نظیری بود که با صلاح چلسی خیلی فرق داشت. محمد صلاح، سلاح اتمی لیورپول است و لیورپول هیچ سلاحی خطرناک‌تر از او ندارد".

 

نظر شما