شناسهٔ خبر: 29998915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فراخوان «حمایت از فیلم اولی‌ها» در چهارمحال و بختیاری

مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری ار انتشار فراخوان «حمایت از فیلم اولی‌ها» در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

فراخوان «حمایت از فیلم اولی‌ها» در چهارمحال و بختیاری«سید مصطفی موسوی» مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در شهرکرد، اظهار داشت: این اداره‌کل با همکاری آموزشگاه سینمایی رها و به منظور بازشناسی نقش بی‌بدیل دوران دفاع مقدس در اقتدار و امنیت پایدار ایران اسلامی و به منظور کشف استعداد‌های جوان استان، فراخوان «حمایت از فیلم اولی‌ها» را انتشار داد.

موسوی افزود: این حمایت در 4 بخش مستند، داستانی، موشن گرافیک و نماهنگ و با محوریت دفاع مقدس و مدافعان حرم و معضلات اجتماعی صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: در هر بخش، 4 طرح برگزیده به صورت رایگان مورد حمایت مشاوره محتوای هنری، هماهنگی بین سازمانی، تجهیزات فیلم‌سازی و تصویربرداری قرار گرفته و آثار برگزیده حوزه دفاع مقدس در جشنواره بین‌المللی رسام و جشنواره ملی فانوس شرکت داده خواهند شد.

مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: هنرمندان استان، فیلمنامه‌ها و طرح‌های خود را حداکثر تا 20 دی ماه امسال به آدرس شهـرکرد - بلوار آیت‌الله طالقانی - خیابان سعادت - کوچه 3  اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما