شناسهٔ خبر: 29998341 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نعمتی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

جمع‌بندی جلسه سران ۳ قوه درباره بودجه سال ۹۸/ معیشت اولویت دولت و مجلس است

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: جمع بندی جلسه سران سه قوه این است که ما نیازمند بودجه واقعی که بر اساس آن اقدامات تولید و عمرانی انجام گیرد را نیازمندیم و همچنین باید بتوانیم مشکلات بازنشستگان را حل کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، بهروز نعمتی درجمع خبرنگاران درباره جلسه غیر علنی امروز مجلس شورای امروز پارلمان گفت: در جلسه غیر علنی امروز مجلس در مورد بودجه سال ۹۸ کل کشور توضیحاتی مطرح شد، با توجه به این که رهبر معظم انقلاب تذکراتی را به دولت برای تعدیل بودجه سال ۹۸ داده بودند موارد در طول هفته گذشته بین سران سه قوه و مرکز پژوهش ها و کمیسیون برنامه و بودجه جلساتی برگزار شد.

وی افزود: جمع بندی این است که ما نیازمند بودجه واقعی که بر اساس آن اقدامات تولید و عمرانی انجام گیرد را نیازمندیم و همچنین باید بتوانیم مشکلات بازنشستگان را حل کنیم.

وی گفت: با توجه به فشارهای آمریکایی‌ها باید بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم، با توجه به جمع بندی‌های انجام شده امیدواریم این بودچه منشا اثر باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: بحث معیشت اولویت دولت و مجلس است و موضوعات عمرانی، تولید و کمک به تولید جزو موضوعاتی است که باید به دنبال آن باشیم و باید بودجه را واقعی ببینیم. 

نعمتی افزود: در ۱۰ روز آینده بودجه به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود، در مورد این که بودجه چقدر واقعی باشد تفاهم‌ها انجام شده و تاکیدمان این است که بودجه واقعی باشد.

نظر شما