شناسهٔ خبر: 29998297 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

تعرفه خدمات ارائه شده دستگاه های اجرایی دفاتر پیشخوان دولت خراسان جنوبی بازنگری شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی اعلام کرد: تعرفه خدمات ارائه شده دستگاه های اجرایی در دفاتر پیشخوان دولت، بازنگری می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی، اولین جلسه کمیته نظارت بر نرخ گذاری کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی در این اداره کل برگزار شد.

علی دلگیر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی، با اشاره به واگذاری مسوولیت کارگروه دفاتر پیشخوان به ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانی، از مرداد ماه سال جاری گفت: با توجه به تشکیل کمیته های ذیل کارگروه دفاتر پیشخوان، روند بازنگری تعرفه های خدمات ارائه شده در دفاتر پیشخوان دولت بر اساس تصویب نامه تعرفه‌های سال 95 و 96 دفاتر پیشخوان از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، در دستور کار کمیته نظارت بر نرخ گذاری این دفاتر قرار گرفت.

دلگیر ضمن تاکید بر رعایت حق ارباب رجوع و همچنین حق صاحبان دفاتر پیشخوان استان ادامه داد: تغییر تعرفه خدمات ارائه شده در دفاتر پیشخوان با رعایت کف و سقف مصوب شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، به گونه ای انجام می شود که با اعمال تورم سالانه و افزایش نرخ فعلی، تغییر تعرفه ها برای ارباب رجوع محسوس نباشد.

در این جلسه که با حضور اعضای کیمته برگزار شد، نرخ تعرفه های خدمات شرکت آبفای شهری و اداره کل ثبت و احوال که در دفاتر پیشخوان ارائه می شوند، بازنگری و تغییر یافت و این روند برای بررسی و بازنگری خدمات مابقی دستگاه های اجرایی نیز ادامه دارد.

نظر شما