شناسهٔ خبر: 29998286 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان عنوان کرد:

اجرای طرح ملی«پارک گام»در همدان/مشارکت ۲۳.۱۸ درصدی در ورزش همگانی

همدان- رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان از اجرای طرح ملی «پارک گام» در همدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

هادی سبزواری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح ملی «پارک گام» در همدان اظهار داشت: خوشبختانه تا امروز طرح ملی «پارک گام» در شهر همدان و سایر شهرستان‌های استان همدان اجرایی شده و همدان از استان‌های پیش رو در اجرای این طرح است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان با اشاره به اهداف این طرح گفت: طرح «پارک گام» با مشارکت وزارت ورزش و جوانان برای تغییر سبک زندگی کم‌تحرک به سمت زندگی پرتحرک راه‌اندازی شده است.

سبزواری خاطرنشان کرد: فاز اول طرح ملی «پارک گام» باهدف بهبود سلامتی جسمی و حرکتی بانوان انجام شده که توانستیم در شهر همدان به خوبی این طرح را اجرا کنیم.

وی با اشاره به مشارکت بالای همدانی‌ها در ورزش همگانی بیان کرد: میانگین آمار مشارکت مردم کشور در ورزش همگانی ۲۱.۰۸ درصد بوده که این آمار در همدان ۲۳.۱۸ درصد است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان عنوان کرد: بالا بودن مشارکت مردم همدان در ورزش همگانی نشان می‌دهد که اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و امیدواریم در افق بلندمدت نیمی از جمعیت استان را درگیر ورزش همگانی کنیم.

سبزواری بابیان اینکه ۵۳ کمیته ورزشی در شهر همدان فعال است، گفت: به فراخور در شهرستان‌های استان همدان نیز کمیته‌ها فعال شده اند و به دنبال آنیم که حداقل نیمی از کمیته‌های ورزشی فعال در مرکز استان در شهرستان‌ها نیز فعال شود.

نظر شما