شناسهٔ خبر: 29998093 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

اختتاميه نهمین جشنواره هفته پژوهش برگزار می‌شود

به همت اداره كل آموزش و پژوهش سازمان اسناد و كتابخانه ملي ایران، روز دوشنبه ۲۶ آذرماه به منظور تقدير از پژوهشگران و محققان، اختتاميه نهمین جشنواره هفته پژوهش برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به منظور معرفی دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه‌های علم اطلاعات و دانش‌شناسی، علوم آرشيوی و اسنادی و ايران‌شناسی، اسلام‌شناسی، اداره كل پژوهش و آموزش سازمان اسناد و كتابخانه ملی، از سال 1389 حركتی نو را با عنوان «جشنواره هفته پژوهش» آغاز كرده و تاکنون، ۷ دوره از اين جشنواره برگزار شده است.

نهمین جشنواره پژوهش در بخش‌های ۱.حوزه‌هاي موضوعی شامل علم اطلاعات و دانش‌شناسی، علوم آرشيوی، اسلام‌شناسی، ايران‌شناسی و انقلاب اسلامی  (آثار مرجع، بنیادی و کاربردی)، مطالعات تاریخی، سندی، تاریخ شفاهی و نسخه‌های خطی ۲. آثار علمی شامل پایان‌نامه، کتاب(تألیف، تدوين، ترجمه، نقد؛ مقابله، تصحيح و تحقیق متون) و طرح (خاتمه یافته) و ۳. تقدير از پژوهشگران برگزيده (پرسنل سازمانی) سازمان اسناد و کتابخانه ملی شامل اعضای هيات علمی و كارشناسان برگزار می‌شود. 

این مراسم روز دوشنبه۲۶ آذرماه، ساعت ۱۰صبح در محل سالن همایش‌های آرشیو ملی به نشانی بزرگراه حقانی) شرق به غرب (نبش خیابان کوشا، ساختمان آرشیو ملی ایران برگزار می‌شود. 

نهمین جشنواره پژوهش سازمان اسناد و كتابخانه ملی در ۲۶ آذر ماه 1397 (هفته پژوهش) برگزار می‌شود.

 

نظر شما