شناسهٔ خبر: 29997373 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

هاشمی در جمع خبرنگاران:

طرح زوج و فرد توسط پلیس راهور در حال بررسی است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: موضوع طرح زوج و فرد توسط پلیس راهور در حال بررسی است و پس از حصول نتیجه، در شورا به آن رسیدگی خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

طرح زوج و فرد توسط پلیس راهور در حال بررسی استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه جلسه علنی شورای شهر اسلامی تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو پیامکی که یکی از شهروندان در خصوص وضعیت ترمینال جنوب به بنده داده و اعلام نارضایتی کرده بود، دو روز پیش بازدیدی از وضعیت ترمینال جنوب داشتم.

وی افزود: سرویس‌های بهداشتی بسیار شلوغ بود و با توجه به شلوغی آن وضعیت نظافت نیز مطلوب به نظر می‌رسید، اما جای تذکر نیز داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: با وجود تعداد زیاد مراجعان، وضعیت نظافت عمومی، نامناسب دیده نمی‌شد. مسجد ترمینال جنوب نیز بسیار شلوغ بود و گمان می‌کنم یکی از شلوغ‌ترین مسجد‌های شهر باشد.

هاشمی افزود: محصولاتی که در غرفه‌ها ارائه می‌شود نیز بر اساس نرخ مصوب است و تخلفی صورت نگرفته است.

وی همچنین در مورد طرح‌های نیمه‌کاره ترمینال شرق بیان کرد: آقای افشانی این موضوع را پیگیری می‌کرد که فرصت ادامه کار را در شهرداری نیافت و امیدواریم آقای حناچی به این موضوع رسیدگی کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره طرح زوج و فرد نیز گفت: این موضوع توسط پلیس راهور در حال بررسی است و پس از اتمام بررسی، نتیجه آن به شورا اعلام می‌شود تا به آن رسیدگی کنیم.

انتهای پیام/ 251

نظر شما