شناسهٔ خبر: 29995042 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

خرید جدید پرسپولیس در فکر راه‌کار ستاره تاتنهام!

مهدی ترابی آخرین بازی اش را برای سایپا برابر صنعت نفت آبادان انجام داد و از این پس بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -
صراط:
مهدی ترابی بازیکنی است که برانکو او را یک فوتبالیست چندپسته خوانده و برنامه‌های ویژه‌ای برای استفاده از او درسر دارد. ترابی قادر است در دو سمت چپ و راست خط میانی پرسپولیس و حتی پشت فوروارد بازی کند، اما او یک مشکل بزرگ دارد و آن هم خدمت سربازی است! هافبک ملی‌پوش و جدید پرسپولیس در حال حاضر از معافیت تحصیلی استفاده می‌کند ولی بالاخره باید به خدمت سربازی برود. البته مهدی ترابی نقشه ویژه‌ای کشیده که بتواند از خدمت سربازی معاف شود. هافبک تکنیکی تیم ملی کشورمان انگیزه‌های فراوانی برای درخشش در جام ملت‌های آسیا دارد.
 
به گزارش خبرورزشی، او می‌خواهد با قهرمانی در مسابقات امارات از خدمت مقدس سربازی معاف شود و این نقشه بزرگ مهدی ترابی است.
 
طبق قانون چنانچه تیم ملی ایران بتواند قهرمان جام ملت‌های آسیا (۲۰۱۹ امارات) شود، آنگاه ملی‌پوشان عضو این تیم که هنوز دوران خدمت مقدس سربازی را پشت‌سر نگذاشته‌اند، از خدمت معاف خواهند شد. البته این قانون فقط شامل فوتبالیست‌های ایرانی نمی‌شود. خاطرتان باشد «سون هیونگ مین» ستاره کره‌ای باشگاه تاتنهام انگلیس هم به عنوان یکی از ۳ بازیکن بالای ۲۳ سال کره‌جنوبی در بازی‌های آسیایی جاکارتا شرکت کرد و توانست با قهرمانی در این مسابقات از خدمت سربازی معاف شود. حالا فکر می‌کنید مهدی ترابی هم بتواند به این هدف بزرگ برسد؟
 

نظر شما