شناسهٔ خبر: 29994582 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

مختاری:

ساعت آبیاری فضای سبز شهر تهران تغییر کرد

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: در بخشنامه‌ای اعلام شد که ساعت آبیاری فضای سبز تهران به ساعت 6 بعد از ظهر تا 6 صبح موکول شود.

صاحب‌خبر -

علی‌محمد مختاری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص بحث کم‌آبی در اقدامات سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران اظهار کرد: در سال جاری به‌واسطه مشکلات تأمین آب، بخشنامه‌ای صادر کردیم تا بر‌اساس آن هیچ‌کس در طول روز اقدام به آبیاری فضای سبز نکرده و این فعالیت را به ساعت 6 بعد از ظهر تا 6 صبح موکول کنند.

وی تصریح کرد: آبیاری در روز باعث تبخیر 50 درصد از میزان آب می‌شود و تغییر ساعت آبیاری می‌تواند نقش مهمی را در بحث صرفه‌جویی داشته باشد.

 مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران درباره توجه به پوشش گیاهی فضای سبز در این راستا اذعان کرد: ما با توجه به تشکیل اتاق فکر در هر 15 روز که از اساتید طراز اول کشور تشکیل شده، در تلاش هستیم تا گونه‌های مقاوم و سازگار با اقلیم شهر تهران را در فضای سبز تهران انتخاب کنیم.

مختاری در پایان افزود: در 22 منطقه تهران حدود 300 پیمانکار در حال فعالیت هستند که از این میان، هر شرکت حدود سه تا چهار کارشناس فضای سبز دارد که ما را در امر نگه‌داشت فضای سبز تهران یاری می‌کنند.

انتهای پیام/4105

نظر شما