طبق گزارش سیتنا به نقل از هالیوود ریپورتر، این امکانات برای دسته کوچکی از مخاطبان به طور آزمایشی فعال شده است اما انتظار میرود در سال آینده در اختیار کاربران بیشتری قرار گیرد.
از جمله ویژگیهای جدید، دستهبندی پیامهای خصوصی است. به این معنی که فرد میتواند معین کند که عده مشخصی بتوانند با او تماس بگیرند. او علاوه بر این خواهد توانست دادههای مربوط به دنبالکنندگان را در اختیار داشته باشند تا بتواند از آنها برای هدف گرفتن قشر خاصی از مخاطبان و در جهت بازاریابی استفاده کند.
به نظر میرسد اینستاگرام مشابه کاری که توییتر برای کاربران تائید شده خود انجام داده را برای کاربران مشهور و تاثیرگذار خود انجام دهد تا آنها کنترل بیشتری بر مخاطبانشان داشته باشند.
انتهای پیام
∎
نظر شما