شناسهٔ خبر: 29992885 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بوندسلیگای آلمان؛

ادامه یکه تازی های دورتموند دربالای جدول

تهران-ایرنا- تیم صدرنشین دورتموند در ادامه رقابت های هفته پانزدهم بوندسلیگا شنبه شب تیم وردربرمن را مغلوب و به یکه تازی های خود در بالای جدول این رقابت ها ادامه داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ بازیکنان این تیم که در فصل جاری رقابت های بوندسلیگای یک آلمان از همان ابتدا خود را به عنوان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی این رقابت معرفی کردند،شنبه شب در ورزشگاه «وستفالن» میهمان خود وردربرمن را با نتیجه 2 بر یک شکست داده و همچنان درصدر جدول ماندند.
«پاکو آلکاسر» در دقیقه 21 و «مارکو رویس» در دقیقه 28 برای دورتموند در این دیدار گلزنی کردند و تنها گل تیم وردربرمن را «مکس کروزه» در دقیقه 35 درون دروازه میزبان جای داد اما با این گل مانع از شکست تیم خود در این بازی نشد.
دورتموند با کسب هر سه امتیاز این دیدار 39 امتیازی شده در صدر ماند. این درحالی است که بورسیا مونشن گلادباخ و بایرن مونیخ با 30 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل مناسب تر در جایگاه دوم و سوم جدول رده بندی بوندسلیگای یک آلمان قرار دارند.
وردربرمن نیز با قبول این شکست و 21 امتیاز درجایگاه نهم متوقف ماند.
بایرن مونیخ قهرمان 6 دوره قبل این رقابت ها، پیش از برگزاری این دیدار با نتیجه 4 برصفر تیم هانوفر قعرنشین این رقابت ها را شکست داد.
شبس**ورزشی **9144 **1917

نظر شما