شناسهٔ خبر: 29992457 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اینتر 1-0 اودینزه؛ پیروزیِ نه چندان جذابِ شاگردان اسپالتی!

محمد محمدخانی

اینتر در حالی به مصاف اودینزه رفت که سال پیش در خانه به این تیم باخته بود.

صاحب‌خبر -

طرفداری- اینتر بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا، به امید بازیابیِ خوب به مصاف اودینزه رفت.

مشخصات بازی

سری آ

 شنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵ دسامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۲۰:۳۰

ورزشگاه: جوزپه مه آتزا

گلزنان: ایکاردی '۷۶ برای اینتر

ترکیب دو تیم

اینتر - اودینزه - Inter - Udinese

برای مشاهده آمار کامل بازی، به صفحه اختصاصی طرفداری برای این دیدار مراجعه کنید

گزارش بازی

نیمه اول: اینتر مطابق انتظار با گذشت زمان، کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت اما موقعیت ها به اندازه کافی خطرناک نبودند و اکثر فرصت ها از روی شوت های از راه دور ژائو ماریو بدست می آمد. ایکاردی از کرنر ارسالی، موقعیت خوبی بدست آورد اما توپش با ضربه سر، با اختلاف کم به بیرون رفت. بورخا والرو هم موقعیت مشابهی را از دست داد. در دقایق اخر نیمه اول هم کیتا بالده فرصت این را داشت که با شوت دروازه مهمان را باز کند اما توپش با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم: با شروع نیمه دوم، اینتر برای زدن گل برتری، جدیت بیشتری از خود نشان داد. با این حال از دقیقه ۵۰، اودینزه از نحوه بازیِ احساسی اینتر استفاده کرد و چند موقعیت مهم ساخت که ماندراگورا یکی از مهمترین هایش را از چند قدمی دروازه به بیرون زد. اینتر دوباره کنترل توپ را در اختیار گرفت اما همچنان سانترها و شوت های بی هدف، نمی توانستند آنچنان خطرناک باشند. در دقیقه ۶۵، ایکاردی از چند قدمی دروازه، فرصتی طلایی بدست آورد اما ضربه سرش به شکلی عجیب به بیرون رفت. در دقیقه ۷۴، دفع اشتباه فوفانا با دست، باعث شد که داور مسابقه با کمک تکنولوژی ویدئویی، به سود اینتر اعلام پنالتی کند. ایکاردی پنالتی را با ضربه چیپ وارد دروازه اودینزه کرد. در حالی که مهمان تلاش کرد از راه دور به گل مساوی برسد، اینتر با یک ضدحمله حریف را غافلگیر کرد و ایکاردی گل دیگری را به ثمر رساند که داور آن را آفساید اعلام کرد.

بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

شرح گل ها

مائورو ایکاردی(اینتر 1-0 اودینزه): دفع اشتباه فوفانا با دست، باعث شد که داور مسابقه با کمک تکنولوژی ویدئویی، به سود اینتر اعلام پنالتی کند. ایکاردی پنالتی را با ضربه چیپ وارد دروازه اودینزه کرد.

خلاصه بازی

 

 

نظر شما