شناسهٔ خبر: 29991886 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

ملوانان اولین پیروزی خانگی را مقابل مهمانی از ارومیه تجربه کردند

به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ورزشگاه تختی این شهر از ساعت 14 عصر شنبه میزبان

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ورزشگاه تختی این شهر از ساعت 14 عصر شنبه میزبان تیم 90 ارومیه بود.
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این دیدار از حمید عرفانی، عبدالعظیم گوگ، حافظ یعقوبی، وحید حیدریه ، پژمان نوری ، محمد حسین پور، میلاد احمدی، پوریا غلامی، علیرضا دغاغله و شهریار مغانلو به عنوان 11 بازیکن اصلی در برابر تیم میهمان استفاده کرد و وحید بیاتلو سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه امیرحسین نادم، مهدی خسروی دوست، داود شاهواروقی، فرزاد محمدی، عرفان پورا فراز، آرمان سوداگر، یامین فلاح، اصغر نصیری، علی سلیمانی مقدم، شهروز قاضی و محمد عبادزاده را به عنوان بازیکنان اصلی خود در مصاف با ملوانان به میدان مسابقه فرستاد.
قضاوت این دیدار بر عهده امید جمشیدی از همدان بود و مهدی سیفی از استان البرز و دانیال پاشنده و شهاب محمدی از مازندران وی را در امر قضاوت یاری کردند.
بازی در هوایی ابری و سرد و در برابر بیش از دو هزار تماشاگر و هوادار مشتاق ملوانان آغاز شد و دو تیم از ابتدای بازی با حملات از جناحین سعی در نفوذ در دفاع و باز کردن دروازه حریف را داشتند اما ملوانان با برتری در برابر تیم حریف توانستند در همان نیمه اول کار را تمام کنند و با دوگل پژمان نوری و شهریار مغانلو نیمه اول را با پیروزی به رختکن بروند.
در نیمه دوم تیم فوتبال 90 ارومیه با استفاده از عمق دفاع تیم ملوان بندرانزلی به‌دنبال رسیدن به‌ گل بود و در نقطه مقابل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دفاع در برابر تیم حریف را در پیش گرفت و توانست در نهایت اولین سه امتیاز شیرین خانگی را با پیروزی در برابر تیم میهمان به هوادارانش تقدیم کند.
نکته قابل توجه در این بازی وضعیت نامناسب زمین چمن ورزشگاه تختی انزلی بود و برگزاری بازی تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در برابر بانوان سپاهان اصفهان در صبح جمعه تاثیر زیادی بر نامطلوب بودن زمین این ورزشگاه در بازی امروز گذاشته بود.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با این پیروزی خانگی با مجموع 10 امتیاز همچنان قعر جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور باقی ماند و تیم فوتبال 90 ارومیه نیز در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفت.
به دلیل آغاز تعطیلات نیم فصل رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور(جام آزادگان)و بخاطر انصراف دو تیم از حضور در این رقابت ها احتمال قرعه کشی برای آغاز نیم فصل دوم وجود دارد و در صورتی که قرعه کشی انجام نشود، ملوانان پس از پایان تعطیلات نیم فصل میهمان تیم خونه به خونه بابل خواهند بود.
7471 / 2007
انتهای پیام

نظر شما