شناسهٔ خبر: 29990922 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

55 واحد صنفی متخلف در اراک مهر و موم شد

اراک - ایرنا - رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: 55 واحد صنفی متخلف در اجرای طرح نظارت بر اصناف غیرمجاز در شهرستان اراک مهر و موم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «مهدی تقوی نیا» افزود: طرح نظارت در تداوم امنیت اجتماعی و کاهش ناهنجاری های اجتماعی روز گذشته با هماهنگی با دستگاه قضایی اجرا شد و در این راستا از 198 واحد صنفی بازدید صورت گرفت.
وی بیان کرد: 55 واحد صنفی متخلف بدون مجوز در این راستای اجرای این طرح مهر و مو و به 143 واحد دیگر نیز اخطار مهر و موم داده شده است.

*** سارقان سابقه دار سیم های برق در خنداب دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: سارقان سابقه دار سیم های برق این شهرستان در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ «عبدالرضا جودکی» افزود: این سارقان سابقه دار در زمان های مختلف اقدام به سرقت سیم های برق هوایی در مسیر 2روستای این شهرستان کرده بودند.
وی بیان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقام های قضایی شدند.

*** سارقان لوازم باغ و مزارع در اراک دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: سارقان لوازم باغ و مزارع این شهرستان شناسایی و در نزدیکی روستاهای امرآباد و خیرآباد شهرستان اراک شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ «شهرام امیریان» افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و ابزار در باغات و مزارع یکی از روستاهای شهرستان اراک، بررسی موضوع به صورت تخصصی در اختیار تیمی از ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی بیان کرد: با انجام تحقیقات فنی و اطلاعاتی 2 سارق سابقه دار در این راستا دستگیر و پس از اعتراف های آنها یک نفر مال خر نیز در این ارتباط شناسایی و دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اراک اضافه کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام های قضایی شدند.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3005/3075

نظر شما