شناسهٔ خبر: 29990059 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

رونمایی دادستان تهران از املاک سلطان سکه/ ۱۷ ملک، بی‌ام‌و که در یک برج مخفی بود

عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران در رابطه با آخرین وضعیت شناسایی اموال وحید مظلومین گفت: پلیس گزارش مبسوطی از شناسایی اموال مظلومین ارائه کرده که حداقل ۱۷ ملک و تعدادی خودرو‌های گران قیمت از جمله یک دستگاه BMW ۲۰۱۸ که در یک برج مسکونی مخفیشده بود و همچنین املاکی در کیش شناسایی گردیده است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران در حاشیه نشست با مدیران رسانه ها در جمع خبرنگاران در رابطه با آخرین وضعیت شناسایی اموال وحید مظلومین اظهار کرد: پلیس گزارش مبسوطی از شناسایی اموال مظلومین ارائه کرده که حداقل 17 ملک و تعدادی خودروهای گران قیمت از جمله یک دستگاه BMW 2018 که در یک برج‌ مسکونی مخفیشده بود‌ و همچنین املاکی در کیش شناسایی گردیده است.

وی افزود: قرار شده است پلیس ظرف یک هفته آینده گزارش را تکمیل کند، از آنجایی که دادگاه حکم به ضبط کلیه اموال ناشی از جرم وحید مظلومین داده است ولی در زمانی که پرونده به دادگاه رفت برخی از این اقدامات ناقص مانده بود که این کارها ظرف یک ماه گذشته به سرعت انجام شد و هفته قبل نیز متهمی را از کیش به تهران منتقل کردند.

دادستان تهران خاطرنشان کرد: در مجموع پیشرفت خوبی صورت گرفته و امیدوارم ظرف یک هفته و ده روز آینده گزارش نهایی پرونده مظلومین ارائه شود.

وی در رابطه با مصوبات جلسه امروز در رابطه با پرونده‌های اقتصادی بیان داشت: جلسه شنبه این هفته طبق روال با ضابطین و قضات پرونده‌های شعب ویژه تشکیل و در مورد پرونده‌های اقتصادی گزارشات خوبی ارائه شد.

منبع : میزان

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما