شناسهٔ خبر: 29990044 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نمره 20 نمایندگان فوتسال ساوه در هفته بیست

ساوه - ایرنا - رقابت های هفته بیستم لیگ برتر فوتسال ایران در حالی به پایان رسید که نمایندگان ساوه با برتری پرگل مقابل حریفانشان، نمره 20 گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،‌ شهرداری یکی از نماینده های ساوه در فوتسال کشور که هفته های زیادی در انتهای جدول جای گرفته بود، امروز مقابل آذرخش بندرعباس، به یک پیروزی شیرین دست یافت و این تیم با حمایت هوادارانش در سالن فجر توانست پنج گل را وارد دروازه حریف کند.
اوج هیجان این دیدار که همزمان با سایر رقابت های امروز لیگ برتر از ساعت 16:00 آغاز شد،‌ در 10 ثانیه پایانی بود که تیم ساوجی توانست 2 گل وارد دروازه آذرخش کند.
گل های تیم شهرداری در این مسابقه را «علی خلیلوند»، «مجتبی مریدی زاده»، «رضا تمیزی»، «علی کیایی» و «ناصر بابایی» به ثمر رساندند تا سه گل تیم آذرخش را بی اثر و سه امتیاز مهم به نفع ساوجی ها محاسبه شود.
اگر چه این برد می تواند سرآغازی برای جان گرفتن دوباره شهرداری و نجات خود از منطقه فانوس به دستان جدول باشد اما هنوز این تیم راه زیادی تا فاصله گرفته از آخرین رتبه جدول دارد ولی با حمایت تماشاگران و مسئولان ساوجی امکان پذیر است.
در ورامین نیز سن ایچ، دیگر نماینده ساوه روند موفق هفته های اخیر خود را تداوم بخشید و موفق شد مقاومت قرچک را با پنج بر چهار شکست دهد.
«علی مروتی» چهره گلزن سن ایچی ها مانند دیدارهای گذشته با به ثمر رساندن سه گل، چهره شاخص میدان بود و «حمید طاهری» و «مهدی کریمی» نیز با گل هایشان را در برد ساوجی ها شریک شدند.
در پایان هفته بیستم این رقابت ها،‌ سن ایچ اندوخته های خود را به عدد 31 امتیاز رساند و رتبه پنجم جدول را حفظ کرد اما شهرداری با وجود کسب سه امتیاز خانگی، همچنان با 11 امتیاز آخرین تیم جدول است.
شهرداری و سن ایچ در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر در روز جمعه 30 آذر و بیرون از خانه باید به ترتیب با مس سونگون در تبریز و پارسیان در شهر قدس دیدار کنند.
ساوه از شهرهای با کارنامه درخشان در ورزش فوتسال است که نمایندگان این شهر سابقه قهرمانی لیگ برتر و آسیا را دارند.
6539/3075

نظر شما