شناسهٔ خبر: 29989725 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۲۴ قبضه اسلحه شکاری از یک فرد غیربومی در اردبیل کشف شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: در یک عملیات ۲۴ قبضه اسلحه شکاری از یک فرد غیربومی در اردبیل کشف و ضبط شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با تلاش دستگاه قضائی و اطلاعاتی و نیرو‌های نظامی و انتظامی در یک عملیات ۲۴ قبضه اسلحه شکاری از یک فرد غیربومی که قصد رفتن به سمت یکی از استان‌های همجوار داشت در اردبیل کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: این محموله که داخل یک دستگاه خودرو جاسازی شده بود توقیف و پس از کشف قبضه‌های شکاری این متهم دستگیر شده و هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد و تلاش و جدیت ما همچنان برخورد با چنین مجرمانی است که مخل نظم و امنیت عمومی در جامعه هستند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از برخورد قانوینی با متخلفان در این زمینه خبر داد و گفت: هیچ گونه کوتاهی و اغماضی در این زمینه قابل قبول نیست و کسانی که سعی دارند با ارتکاب جرم و موارد غیرقانونی نظم و امنیت اجتماعی پایدار را از بین ببرند سزای عملشان را خواهند دید.
عتباتی اظهار کرد: کمک به ایجاد امنیت اجتماعی مهم‌ترین اولویت دستگاه قضائی استان است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود و دستگاه قضائی استان در حال حاضر در راستای مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: اقدامات موثری در استان اردبیل در حوزه مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات انجام می‌گیرد که ما علاوه بر اینکه برای ارتقای امنیت اجتماعی استان اردبیل تلاش می‌کنیم در جهت کمک به امنیت استان‌های دیگر نیز نهایت تلاش را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/پ

 

برچسب‌ها:

نظر شما