شناسهٔ خبر: 29989449 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سمنان| سبک زندگی در کشور مورد توجه قرار گیرد

R41366/P1494/S6,64/CT11

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور تهران با تأکید بر لزوم توجه به سبک زندگی در کشور گفت: امروز سبک زندگی در کشور نیازمند توجه بیشتری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حسین ذوالفقاری در دیدار با نماینده ولی فقیه دراستان سمنان اظهار داشت: هدف اصلی انتصاب مدیران خدمت به مردم است.

وی با اشاره به سوابق استاندار جدید سمنان در سمت‌های مختلف وزارت کشور تصریح کرد: استاندار جدید سمنان فعالیت و سابقه زیادی در وزارت کشور داشته است و این مهم از امتیازات این مدیر ارشد استان سمنان محسوب می‌شود.

به گفته معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور، آشناگر در بسیاری از رده‌های مسئولیتی وزارت کشور مانند شهرداری‌ها فرمانداری‌ها و نیز معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری دو استان کردستان و قزوین خدمت کرده است.

ذوالفقاری با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان سمنان برای توسعه پایدار این استان ابراز امیدواری کرد که استاندار سمنان با اجرای برنامه‌های خود توسعه پایدار استان سمنان را رقم بزند.

وی با تأکید بر لزوم تعامل و هم‌افزایی مسئولان استان سمنان با استاندار جدید این استان ابراز امیدواری کرد که آشناگر خدمات مطلوبی را به شهروندان استان سمنان ارائه دهد.

انتهای پیام/ ع

نظر شما