شناسهٔ خبر: 29989415 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صبحانه آنلاین | لینک خبر

کشف بار بزرگ قاچاق در محور سوادکوه

فرمانده انتظامی استان مازندران از توقیف یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق به ارزش 7 میلیارد ریال در محور "سوادکوه" خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش صبحانه،سید محمود میرفیضی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و بر برخورد با پدیده شوم قاچاق در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق کالاهای اساسی و لوازم خانگی در محور سوادکوه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و اجرای طرح کنترل مبادی ورودی و خروجی استان در محور سوادکوه، ماموران پلیس آگاهی شهرستان موفق شدند، یک دستگاه خودرو کامیون حامل بار قاچاق را شناسایی کنند. 

فرمانده انتظامی استان مازندران یادآور شد: ماموران در اقدامی غافلگیرانه در ساعت 2 بامداد این خودرو را در حال تردد در این محور متوقف کردند و در بازرسی از آن موفق شدند، مقادیر زیادی لوازم خانگی و الکترونیکی از جمله یخچال، انواع وسایل چرم، لاستیک خودرو و وسایل آشپزخانه قاچاق را کشف کنند. 

میرفیضی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه بیش از 7 میلیارد ریال اعلام شده، افزود: خودرو کامیون حامل کالای قاچاق به پارکینگ منتقل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. 

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه پدیده شوم قاچاق کالا ضربه‌ای مهلک به بدنه اقتصاد کشور می زند و یکی از عوامل مهم معضل بیکاری و تعطیلی کارخانجات تولیدی است، تصریح کرد: پلیس در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی با هرگونه قاچاق کالا برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.


منبع:ایسنا

نظر شما